יש לך יופי של מוצר ואף אחד לא קונה? זאת הסיבה
יש לך יופי של מוצר ואף אחד לא קונה? זאת הסיבה
את אומרת לעצמך ‘אם רק אנשים היו יודעים איזה יופי של מוצר יש לי הם היו חוטפים אותו!’
את מפרסמת בפייסבוק, משקיע ממיטב כספך ועדיין אף אחד לא קונה
את מורידה את המחיר, מוסיפה כסף לפרסום, מרימה טלפונים לחברות, דוחפת בקבוצות, מגיעה למפגשי BNI ופתאום, מתחיל טפטוף
אבל אם יופי של מוצר כמו שלך זה צריך להיות מבול ואת יודע את זה!
אז איפה הבעיה?
במרבית המקרים הסיבה היא אחת:
את מספרת את הסיפור הלא נכון לאנשים הלא נכונים
וכשאוזן לא נכונה פוגשת סיפור לא נכון היא מתעלמת במקרה הטוב
אין סיבה להגביר את הקול ולצעוק, האוזן תסרב לשמוע, זה רק ירתיע אותה וחבל
חשבי איך את משכנעת את הבן שלך (או הבת) לעשות שיעורים, להכנס למקלחת או כל דבר אחר שהיא לא אוהבת (לא קשה לדמיין אה…)
ברגע שהזעטוט/ה מבינים ‘מה יצא להם מזה’ זה נהיה הרבה יותר פשוט
לכן, אל תחשבי על המוצר שלך חשבי מה יצא למי שיחליט לרכוש ולהנות ממנו?
ומיהו האיש/ה המסתוריים האלה לעזעזל ?
ברגע שתעני על השאלות הללו
ותשני את סיפור המותג שלך
מ-2006 עזרנו לעשרות חברות לצמוח במיליוני דולרים בעזרת סיפור ויז’ואלי חד וברור
סרטוני תדמית והסברה.
הבנו שהשלב הראשון לכל סיפור מותג אפקטיבי הוא ‘לשים את עצמנו בנעליים של הלקוח האידיאלי שלך’
זה לא כל כך פשוט כמו שזה נשמע כי כולנו נמצאים עמוק מאוד בתוך העשייה
תהליכי הליווי שלנו מאפשרים ללקוח לעשות זום אווט ולקבל את התמונה הגדולה
למידע נוסף על תהליכי הליווי והפקת הסרטים שלנו השאירי פרטים
אסף
פוסטים נוספים בנושא:
דובי ארבל מדבר על הסרט של מידות