אודות נאנוק

ליווי אישי

"The most powerful person in the world is the storyteller. The storyteller sets the vision, values, and agenda of an entire "generation that is to come" (Steve Jobs)

ב-2006 התרחשו מס' תהליכים שעמדו לשנות את העולם כפי שהכרתי אותו:
1. יו טיוב אתר שיתוף סרטוני הוידאו הצעיר נרכש ע"י ענקית החיפוש גוגל והפך למנוע החיפוש השני בגודלו בעולם
2. לראשונה בהיסטוריה האנושית כל אדם עם סמארטפון יכול לצלם, לערוך ולהפיץ את הסיפור שלו לעולם מבלי לבקש רשות מאף זכיין או לשלם כסף רב על הזכות הזאת
3. אני (במאי טלויזיה) וענבר (מפיקת פוסט ופרסומות) התחתנו והבנו שצומח כאן משהו שעומד להיות הרבה יותר גדול מכל מה שהכרנו עד היום.

מתוך הבנה זו נולדה נאנוק מדברים וידאו כבית התוכן הראשון בישראל להפקה והפצת סרטונים שיווקיים באינטרנט וכלידת תאומים בין אהבה לעולם התוכן ויז'ואלי ועולם הפרסום

יצרנו מאות סרטוני תדמית, אנימציה, ופרסומות רשת שעזרו ללקוחותינו לגדול בעולם דיגיטלי רועש ומשתנה.

הבנו שעסק/מוצר נכשלים לא בגלל שהמוצר לא טוב אלא בגלל שהסיפור שהם מספרים נבלע ברעש הכללי

מתוך הבנה זו התמחנו באיך להסביר רעיונות בסרטונים קצרים שימשכו את הגולש לעצור ולהצטרף אליך.
בנוסף, לפני 4 שנים פתחנו את מח' ההדרכה שלנו שמסייעת לעסקים לשבור את מחסום הביישנות ולבנות נוכחות דיגיטלית לבד.

בפוסט זה נעניק לכם מס' כלים איך לעלות את יחס ההמרה במאות אחוזים לסרט התדמית שלכם
וגם מענה על שאלות נפוצות שעלו בקרב לקוחותינו

כך שלא משנה במי שתבחרו להפקת סרט התדמית שלכם, הסרט 'יעבוד עבורכם' במשך שנים

לכל שאלה נוספת אנחנו כאן עבורכם בטל' 0773219090

שאלות ותשובות

שאלה כמה זמן לוקח לעשות סרט תדמיתי?

תשובה

‘הריון נורמלי’ של כל סרט תדמית הוא כשלושה שבועות מרגע היציאה לדרך או 14 ימי עבודה מרגע אישור תסריט.
יחד עם זאת חשוב להדגיש שהכול תלוי בדד ליין ובלקוח
כמה ה- Vision של סרט התדמית ברור לו? האם הוגדרה מטרת הסרט וקהל היעד ?
יש סרטונים שיצרנו במס’ ימים דוגמת הסרטון שיצרנו עברו VocalZoom שלקח כשבוע וחצי
ויש פרויקטים דוגמת ‘עשרת הדברים שאתם חייבים לעשות בירושלים ‘ שנמשכו חודשים ארוכים.
פרמטר הזמן לא מעיד על טיב הסרט ובאופן כללי המפתחות בידיים שלכם
אנחנו כאן בשביל לעזור ככל הניתן.

שאלה האם תהיה לי אפשרות לשנות ולתת הערות במהלך הדרך?

תשובה

כמובן! תהליך יצירת סרט תדמית בריא הוא תהליך שמגיע מתוך שיתוף פעולה מלא.
לכן אנחנו מבצעים אותו באופן הדרגתי ובשקיפות מלאה, בנוסף בכל שלב בתהליך ההפקה: (פיצוח קריאטיבי, תסריט, סטורי/וידאובורד, צילום, אנימציה ועריכה) אנחנו מעניקים שני סבבים של תיקונים.
מעבר לכך כך גילינו, ישנה סכנת התברברות

שאלה כמה עולה סרט תדמית?

תשובה

במילה אחת - 'תלוי'
תקציב הפרויקט הוא נגזרת של מורכבות הסרט, סוג האנימציה, מס' ימי הצילום, אם ישנם דברים נוספים דוגמת 'טאלנט', ניסיון ואיכות הבמאי
עלות סרט תדמית יכולה לנוע מכמה אלפי שקלים בודדים ועד עשרות אלפי שקלים - תשובה סופית נדע רק לאחר קבלת בריף מסודר והבנת העסק והיעדים שהוא מעונין לכבוש.

שאלה מה הטעות הגדולה שבעלי עסקים עושים בסרט תדמית?

תשובה

סרט תדמית הוא הוצאה לא מבוטלת לעסקים רבים לכן רבים מהם מנסים לדחוס 'את כל מה שיש להם להגיד' בסרטון קצר אחד. זאת טעות!
אנחנו צריכים לזכור שהמטרה של הסרט היא לא 'להקיא' את כל מה שאנחנו עושים או את כל תכונות המוצר, אלא לשכנע את הצופה לקחת את הצעד הבא ולהצטרף אלינו בזמן הקצר ביותר.
כשהצופה נתקל בהמון מסרים הוא מסתבך וחותך.
לכן שימו את עצמכם בנעליו של הלקוח האידיאלי שלכם ועבורו תתמצתו את הסיפור שלכם למסר אחד מרכזי ועוד 4 מרכזים קטנים יותר כך נעזור לו 'לעכל' את הסיפור ולהבין אתכם טוב יותר.

שאלה שתי השאלות החשובות ביותר שיש לשאול לקראת הכנת סרט תדמית?

תשובה

למי זה מיועד? ולמה זה מיועד?
סרט תדמית אפקטיבי הוא כמו חץ שנורא למטרה
הגדרה מדויקת של קהל היעד - גיל, מין, אזור גאוגרפי, מה הבעיות/חלומות/שאיפות שלו?
ומה הצעד הבא שהוא צריך לקחת - רכישה/הרשמה או חשיפה בלבד?
סרט מדויק מתחיל מהבנה של שתי השאלות האלה

שאלה מה האורך המומלץ לסרט תדמית?

תשובה

הזמן המינימלי שלוקח לך לספר את סיפור המותג
אורך הסרט תלוי במס' פרמטרים דוגמת הפלטפורמה בו האתר מוצג.
פלטפורמות כמו אינסטגרם/טיק טוק מגבילים אותך לסרטונים קצרים של חצי דקה- דקה
סרטונים שמוצגים ביוטיוב או באתר יכולים להיות ארוכים יותר.
אורך הסרט גם תלוי בקהל היעד ובאיזה מצב הוא נמצא. לרוב אנחנו מאמינים
שאם לא הצלחת להסביר את עצמך ב-90 שניות משהו לא בסדר במוצר/בתסריט.

שאלה מה אנשים לא יודעים על סרטי תדמית?

תשובה

סרטי התדמית המצליחים ביותר אינם הסרטים המושקעים ביותר
אלא דווקא הסרטים הקטנים שהצליחו לספר סיפור בצורה ייחודית/קצרה ושונה
סרט תדמית טוב הוא סרט מדויק שמתמקד בקהל ספציפי ונישתי ומסביר את עצמו בצורה פשוטה, בגובה עיניים כמו חץ אל תוך הלב של הלקוח הבא שלך.

יש לך רעיון גדול, בוא נעשה עליו סרט השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר

    © כל הזכויות שמורות ל-NANOOK (נאנוק), 2021