יש עוד אלף כמוך – שיווק בעולם החדש

אם אתם מבוגרים (שלא נגיד זקנים) כמוני אתם בטח זוכרים את הפרסומת הזאת

צילום שחור לבן, גבר  מצולם מהגב כשהוא מדבר בטלפון הציבורי

(אם אתם שואלים את עצמכם מה זה טלפון ציבורי? עצרו כאו! נולדתם מאוחר מידי)

המצלמה מתקרבת אליו באטיות מאחור פתאום הוא צועק לשפורפרת:

”יאללה, יש עוד 1000 כמוך! ”

הוא מרים את היד גבוה למעלה, חושף פנים בוערות מזעם

ושנייה לפני שהוא מנפץ את השפורפרת לאלפי חתיכות קטנות

קול קריין סמכותי עוצר אותו:
“רגע אחד, לא משנה אם זו דפנה, גילה או חדווה ….”

ומשם איכשהו זה מתחבר ל: ‘לא חבל להשחיט טלפון ציבורי יפה כל כך בשביל סתם בחורה? ‘

היום בעידן ה-MeToo ספק אם תשדיר כזה היה עובר
זה כמו שתגידו לי שברנש שהורשע בהטרדה מינית מנהל את המו”מ הקואליציוני עכשיו

אבל צחוק ואגו בצד, חשבו על זה רגע ותבינו
הבחור צודק!

יש עוד 1000 כמוה
רבאק, יש עוד 1000 כמוני

תירקו עכשיו מהחלון ותפגעו ב-5 קואצ’רים/ מדריכי שיווק ו/או מדריכי וידאו כולם במרחק הקלקה.

תתעוררו, יש עוד 1000 כמונו
אם אתם כאן בכדי לפתור בעיה שאנשים סובלים ממנה – מרבית הסיכויים שיש לכם לא מעט מתחרים
חלקם זולים יותר.

אז למה שיבחרו בכם

התשובה היא אחת: כי אתם פרה סגולה

כי אתם מעניקים משהו שאחרים לא נותנים
כי ברגע שרוכשים את המוצר/השירות שלכם הלקוח מרגיש משהו שהוא לא מרגיש בשום מקום אחר

בפרק האחרון של פודקאסט הפרה הסגולה היה לי הכבוד לראיין חבר יקר ואיש מכירות מחונן – ג’רמי לוין

ג’רמי סיפר לי  על מוכר הפלאפל שמכיר את כולם, שקורא לך עוד מקצה הרחוב,
שיודע בדיוק כמה טחינה וכה חמוצים לשים בכל מנה.
“לו תמיד תהייה עבודה’ אומר לי ג’רמי
הפלאפל ממולו  אף פעם לא יבין איך אצל המתחרה אנשים עומדים ממול ואצלו ריק
‘הרי אנחנו מוכרים בדיוק את אותו מוצר’ הוא יחשוב ‘למה אף אחד לא מגיע אלי’

למה שיגיעו? יש עוד 1000 כמוך!

להאזנה לשיחה עם ג’רמי לחצו כאן

חג שמח,

אסף