3 כלים לכתיבת פוסט שיווקי שיקדם את העסק

11 בספטמבר, 2021
כתיבת פוסט

פוסט אורח של כותבת התוכן המחוננת רינה ויסגלס הלקין – כותבת ברינה

“תהיה עצמך כל שאר האנשים כבר תפוסים” אוסקר ווילד

פוסטים, פוסטים, פוסטים.

אתם בעלי עסק? יש לכם פוסטים לייצר.

לפייס, לאינסטגרם, לכל נכס שתרצו להופיע בו.

וכן- גם לסרטונים. לפעמים זה אפילו סוג של פוסט מצולם.

מדוע אנחנו צריכים אותם?

אחרי התשובות הבנאליות (והנכונות)

כדי שידעו עלינו, שנייצר סמכות, וכיו”ב

מגיעה התשובה העמוקה, הגדולה, הלונג דיסטנס –

בשתי מילים – מערכת יחסים.

יאפ, אנחנו כאן לבנות קשר עמוק, ארוך ומתמשך עם הלקוחות שלנו.

התכנסנו על מנת שהם יחבבו אותנו.

ולא, לא במובן הלייק של המילה – ירצו לרכוש מאיתנו מתוך תחושת הנאה שמביאה להנעה.

פעם, לקוחה העבירה לי ביט ורשמה לי  “תמשכי בכל הכח. מגיע לך”.

שווה הא? מבחינתה, הייתי ההוצאה הכי טובה שלה,

מבחינתי, נתתי ערך, בניתי נאמנות, השפעתי לטובה.

אז למה אני מספרת לכם את כל זה?

על מנת שתבנו מערכת יחסים באמצעות הפוסטים שלכם.

איך? 3 עצות (מיני רבות) לכתיבת פוסט שיווקי שיקדם אתכם:

•          שתפו מחייכם האישיים – לא, זו לא חשיפה. בחשיפה אתם חסרי אונים בכיכר העיר.

זו בחירה מתוך שיתוף על מנת שנכיר אתכם. אחרת, איך נחבב אתכם?

מנחת שינה שמשתפת אתגרים אצלה בבית בזמן ההשכבות, מצטיירת כאנושית, מייצרת אמפטיה, מאפשרת ללמוד מהניסיון שלה.

•          כתבו בשפה נגישה – זה ממש לא מרשים אף אחד עם אכתוב על אוקסימורונים.

בדיוק כפי שזה לא יעשה את זה ללקוחות שלך אם את קוסמטיקאית שכותבת על פפטידים. (גללו, יש מילה כזו😊)

פוסטים הם לא עבודה אקדמית. הם צריכים להיות מזמינים, נעימים לקריאה, מובנים ופשוטים. או כמו שנהוג לומר “אם זה לא יהיה פשוט, זה פשוט לא יהיה”

•          ערך ערך תרדוף – לא משנה היכן הלקוח פוגש אתכם, משהו צריך לצאת לו מזה. גם כשאתם משתפים על עצמכם, זה יופנה החוצה.

אספר לכם שאני כותבת 20 שנה? יופי טופי. אכתוב לכם שבזכות כך תוכלו לקבל את הפוסטים שלכם תוך שבוע?  הופה, הבנתם למה זה רלוונטי וקיבלתם ערך.

ערך, מילה אחת אפשרויות רבות לה – תצחיקו, תרגשו, תנו ידע, תעוררו מחשבה, הלקוח קיבל את שלו. כנראה, הוא שוב ייתן לכם מזמנו.

הבטחתי 3 עצות לכתיבת פוסט, אבל הרמתי להנחתה עם אוסקר ווילד בפתיחה.

לא משנה מה והיכן אתם כותבים, תיצמדו למי ומה שאתם מביאים.

זה מקורי, זה מרענן, וזה בעיקר עם הדנ”א שלכם.

אז אולי יש עוד מיליונים בכובע עסקי זהה,  אבל בעיקר, אין כמוכם…

           בהצלחה😊

לבלוג של הכותבת ברינה לחצו כאן

פוסטים נוספים בנושא:

איך כותבים כותרת מושכת

סטוריטלינג – מרכיב חיוני בכל סיפור