חמשת המרכיבים שבונים כל סרטון שיווקי מצליח
חמשת מרכיבי האש לסרטון שיווקי שעובד עבורך
בזמן קריאות שורות אלה מיליוני סרטונים עולים לאינטרנט
מעטים מהם זוכים לזרוח מעל כולם
ב-20 השנים האחרונות יצרנו כאן בנאנוק מאות סרטונים שיווקיים
סרטונים שהתעלו מעל אוקיינוס התוכן בפיד , הגדילו עסקים ובנו אוטוריטות.
כל סרטון שיווקי שזורח הוא עולם בפני עצמו
אבל בכולם תמצאו את אותם חמישה מרכיבים שפועלים בהרמוניה ויוצרים
את הסיפור הנכון שמוביל את האדם הנכון להקליק
אני קורא להם 5 מרכיבי האש:
- סרט טוב הוא כמו חץ –חשוב להבין מה המטרה שלכם לפני שיורים
מה הבעיות/רצונות/חלומות של אלו שזקוקים לכםסרט טוב מבוסס על היכרות והקשבה לרצונות והחלומות של הלקוחות שלך
זה לא מה שאתה רוצה לדבר זה מה שהם צמאים לשמוע
ברגע שבאמת תבין אותם תמצא את הדרך לעשות את הסרטון שיחדור להם ללב - סרט מצוין מתחיל בסיפור טובעסקים רבים נוטים לחשוב שוידאו זה פשוט להרים את הנייד וללחוץ על הכפתור
האמת רחוקה מכך
סרטוני הסלפי והלייבים הארוכים הם אולי סרטונים
אבל הסיכוי שלהם לפגוע קלוש עד אפסי - זה לא ה-מה זה ה-איך
אריק לביא אמר לי פעם ‘זה לא מה אתה שר יש מיליון שירים על האהבה
זה איך אתה שר’סרט טוב מוגש עם ביטחון ותשוקה שתעבור לצופה דרך המסך
יש המון תרגילים לעמידה כריזמטית מול מצלמה
ובסמינר ‘וידאו סטורי טלינג’ אנחנו עובדים עליהםאבל הבסיס הוא לנסות לפתור בעיה אקוטית בצורה פשוטה
לדבר בתחום שאתה שוחה בו
וכבר תרגישו איך אתם מרגישים בנוח יותר מול מצלמה. - לדייק את הסיפור
“יש אש על המסך” לימדה אותי העורכת יעל פרלוב
“תפקידנו לשמור על האש הזאת דולקת כל הזמן”העריכה עוזרת לנו להדק את הסרט, להעשיר אותו
ולספר סיפור שידליק ניצוץ אצל הצופה.
העריכה מאפשרת לך לדייק את הסיפור ובכך להפוך אותו לטוב הרבה יותר - להתאמןלזרוח מעל כולם זה לא זבנג וגמרנו – זה סתם הבהוב
זו מלאכה שלומדים אותה רק תוך כדי עשייה ואימון.
לעשות את הטוב לטוב יותר – זה שם המשחק
למידע נוסף בנוגע להפקת סרטון שיווקי השאירו פרטים
אסף
פוסטים נוספים בנושא:
שלושת הכוחות שמניעים אותנו לפעול