טיפים לכתיבה שיווקית – 3 כוחות שמניעים אותנו לפעול

19 בספטמבר, 2021
טיפים לכתיבה שיווקית

אנחנו נמצאים בתחרות פסיכית על תשומת לב
כמו אצנים עייפים באולימפיאדה מנסים בכל כוחנו
להתעלות מעל אוקיינוס הרעשים, ההסחות והצפצופים
הכל כדי לקבל כמה שניות של תשומת לב
ואם כבר קיבלנו את תשומת הלב  אז שיקליקו ויפעלו!

בפוסט זה הציג בפניכם 3 כוחות שהוכחו מדעית כמניעים אותנו בני האדם לפעול

שלושה כוחות שנמצאים בשימוש מתמיד בסיפורים של המותגים הגדולים בעולם

וברגע שאתם תתחילו לעשות זאת בכתיבה השיווקית שלכם (בפוסטים/סרטונים/תמונות וכדומה…)
תגלו עליה של עשרות אחוזים ביחסי ההמרה 

שלושת הכוחות שמניעים אותנו לפעול:

1. פחד

שימוש בפחד

גילוי נאות, לא רציתי להתחבר לאינסטגרם
הרגשתי שיוטיוב ופייסבוק מספיקות לי ואין טעם להתחיל וללמוד פלטפורמה חדשה
נכנסתי פעם אחת, הבנתי את הקטע ואז אמרתי בליבי שלא עוד
ואז…התחלתי לקבל Notifications לנייד
נעמה חברתי מהפייסבוק הצטרפה לאינסטגרם
שגיא אחי הגדול העלה תמונה ראשונה באינטסגרם
ברגע שהודיעו לי שגם אימא שלי הצטרפה לאינסטוש הבנתי שאני לא יכול להישאר מאחור

הפלטרפומות החברתיות הצליחו להפוך את אנושות כולה לנרקומנים  של תשומת לב
FOMO (Fear of missing out) – הפחד הזה שאנחנו נשאר לבד בזמן שכל השאר עושים חיים מניע אותנו להצטרף ולפעול

אבל לא רק הרשתות החברתיות.
Airbnb הבינו שיותר משתיירים מחפשים מיטה לישון בא הם מחפשים להרגיש שייכים.
אנחנו חיה עדרית והפחד להישאר לבד/הפחד להרגיש זרים מניע אותנו לחשוב ולפעול.

2. סקס

כתיבה שיווקית אפקטיבית

מופתעים? גם אנחנו!

מסתבר שסקס/יחסים/פרו ורבו

הוא אחד מהכוחות הבסיסיים והחזקים שמוציאים אותנו מהאדישות ומניעים אותנו לפעול
לא בכדי התעשיות הגדולות בעולם הביוטי, מזון, הלבשה, אסטתיקה, ספרות, קולנוע ניתוחים פלסטיים
משתמשים במסרים מיניים ע”מ לגרות את הקהל לבוא ולהצטרף אליה.

חשוב להבין! השימוש במיניות יכול להיות גם חרב פיפיות שתפגע במותג
ולא חסר מותגים ברחבי העולם ששימוש גס, לא מחובר לקונטקס או בטעם רע
יצר בריחה מהמותג ולא להפך.

לכן, שנייה לפני שאתם מעלים תמונה סקסואלית חשבו האם היא חלק מה-DNA של הסיפור שאתם מעוניינים לספר
ואם כן, איך עושים זאת בצורה עדינה ונכונה.

בסופו של יום סקס מוכר.

3. תאוות בצע

תאוות בצע - כתיבת תוכן אפקטיבית

מפעל הקיבוצים היה  גן עדן עלי אדמות
חשבו על זה,

כל אחד מקבל בית פרטי עם חצר בסביבה ירוקה,
אין צורך לדאוג לאוכל, פרנסה, תעסוקה ואפילו אין צורך לדאוג לילדים – אוטופיה
ועדיין המפעל כשל והדור הצעיר נטש בהמוניו לחפש עתיד בעיר הגדולה.

אחת הסיבות לכך תלויה במה שמכנה אפלטון רעיון ההתרחבות

בני האנוש תמיד ישאפו להגדלת כוחם: כוחם הכלכלי, הפיזי, הסטאטוס שלהם
בניגוד מוחלט לפילוסופיה הקיבוצית שהרגילה אותנו להסתפק במועט אנחנו שואפים לגדול ולהתרחב.

העולם הדיגיטלי משתנה ללא הרף ובמהירות עצומה
אבל המח, התשוקות, והרצונות שלנו לא השתמנו משחר ההיסטוריה.
משחר האנושות שאפנו להיות חלק ממשהו, להתרחב ולהתרבות
ברגע שתבינו את הלמה האמיתי של הקהל שלכם ותחברו אותו לאחד משלושת הכוחות

תגלו עליה מתמדת בצמיחה העסקית שלכם

פוסטים נוספים בנושא:

3 כלים לכתיבת פוסט שיווקי שיקדם את העסק (פוסט אורח)

לא מבינים אותך זאת כנראה הסיבה לכך – קללת הידע

בהצלחה
אסף