חמץ היקר, למה אתה חייב לסבך הכל? אם אני רגיל לדבר ועובר בסדר
למה לא לנצל את הפקק שאני עומד בו ללחוץ על הכפתור האדום – לצלם, לשגר ולשכוח?


אז למה אני ממליץ לעבוד דרך השיטה – לחשוב, לכתוב, לצלם , לערוך ולהפיץ במדויק
ולא רק ללחוץ על הכפתור האדום וללרלר את עצמך
ראשית – מתוך ניסיון של מאות סרטונים ומיליוני צפיות – השיטה עובדת

למה?

בוא ואספר לכם את הסיפור של מיכאלאנג’לו ופסל דויד

האגדה אומרת שברגע שהגאון מיכאלאנג’לו הציג את פסל דויד
תושבי פירנצה נפעמו מהידיים של דויד -הדיוק, הורידים, המבנה של השרירים, הפוזיציה
הידיים של הפסל החדש הפכו לשיחת היום באיטליה כולה

יצא מיכאלאנג’לו באישון לילה מביתו וניפץ את הידיים של הפסל

כי כשאתה מתמקד בדבר אחד בלבד אתה מאבד את התמונה כולה

סרט וידאו שעובד עבורך הוא לא רק צילום נכון, מה אתה לובש או איך אתה נשמע
הוא החיבור בין כל המרכיבים לכדי יצירה אחת שלמה!

זאת הסיבה שהסיכוי לפגוע מסרטון ספונטני שאתה מצלם במהלך פקק, או בהליכה בפארק הוא מאוד קלוש
אם ניסית את זה אתה בטח כבר יודע

בכדי שסרט יעבוד כל המרכיבים צריכים לעבוד כמו תזמורת – בהרמוניה
אחרת זה סתם דל ואף אחד לא רוצה להשקיע 5 דק’ בצפייה במשהו דל

בקורס ‘פשוט לעשות סרטונים’ פירקנו את ‘השיטה לסרט שמגדיל את העסק ‘ ל-4 מרכיבים עיקריים
ובכל מפגש נצלול אל תוך כל שלב ושלב

בסוף התהליך לא רק שיהיו בידך כל הכלים לייצר סרטים שיעשו קסמים
אלא תצא כבר עם 4 סרטונים שיעבדו עבורך בהרמוניה כמו בקונצרט

אז אני לא אומר לא לצלם, אני אומר בוא נחשוב קצת לפני איך עושים את זה נכון

להרשמה למחזור הקרוב של ‘פשוט לעשות סרטונים’ לחצו כאן
תעשו, תעשו, תעשו

אסף

0773219090