מאחורי הקלעים של פרויקט הסרטונים לעמותת רקפת יש פרויקטים שהם מעבר לעבודה.הם לא רק לקוח, לא רק משימה ביומן.הם שליחות.הפרויקט של עמותת רקפת היה כזה. רקפת היא עמותה מיוחדת, שמסייעת לילדים ובני נוער עם חרדה חברתית וביישנות קיצונית.יצרנו עבורם 7 סרטוני טסטמוניאלס לעמותות – סרטוני עדויות של בוגרים, מדריכים, וכמובן, מנכ"ל העמותה. כבר במפגש הראשון […]
איך הופכים השקעות נדל"ן בארה"ב לתוכן שמוכר? ב-Kappa Brick, מומחי השקעות חכמות בנדל"ן בארה"ב, מבינים שתוכן אותנטי הוא הדרך האפקטיבית ביותר לבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים. ולכן, כשפנו אלינו בנאנוק, המטרה הייתה ברורה: לייצר תכנים שיסבירו, יגעו – וימכרו. במסגרת שיתוף הפעולה הפקנו עבורם שני תוצרים מרכזיים: 🎥 סדרת רשת דוקומנטרית – "מגלים את אמריקה" […]
איך ליצור סרטוני עדות לקוח אפקטיביים השבוע שמעתי סיפור שהעיף לי את הסכך? איך Monday חברת ההיי-טק הישראלית יוצרת סרטוני עדות לקוח עם הלקוחות שלהם מחו"ל.במקום לשלוח צוות צילום ללוקיישןהיא מטיסה את הלקוח לישראלמזמינה לו מלון, טיול ברחבי הארץ, מסעדות וכל מה שהוא צריך ואז מצלמת אותו באולפני הוידאו של החברה כאן בתל אביב. נשמע […]
פחד מצלמה / פחד להצטלם בואי נדבר רגע על הפחד ההוא. הקטן, הלוחש, המעכב.ההוא שאומר לך:"עזבי אותי מזה… אני לא מצטלמת טוב""אני לא פוטוגנית.""אני יוצאת כמו עבריינית תנועה ב־16:9." כמה פעמים שמעת את זה מעצמך או מלקוחות שלך?וכמה פעמים זה גרם לך לא להעלות סרטון, לא לצלם תוכן, לא למכור? אז תני לי לחסוך לך […]
להיות הקול של העסק שלך – יצירת פרסומות לאינסטגרם מחשבות בעקבות שלושה סרטוני טיקטוק עם קריינית אחת "קריינים גברים שומעים בפרסומות. קרייניות – שומעים במזכירות טלפוניות."את המשפט הזה אמרה לי אבישג, הקריינית שעבדתי איתה השבוע. זה התחיל בתור שיחה קלילה, ונגמר ביצירת 3 פרסומות לאינסטגרם שיצרנו יחד כדי להמחיש נקודה פשוטה:קול. זה לא רק סאונד […]
האבולוציה של הפרסום: באק טו בייסיק, אם יכולנו להגדיר את עולם השיווק ב-3 אותיות הם בטוח היו א.א.א. איש אחד אמר – כך הכל התחיל בהתחלה היה העיתון בעידן העיתונות, הפרסום היה פשוט ואינפורמטיבי. הגישה המרכזית? המלצה אישית. "השכנה ממול" שסיפרה כמה המוצר שינה את חייה. אני שותה קפה עלית כי השכנה שלי שותה קפה […]
איך חברות SAAS מובילות משיגות ROI של 300% עם אסטרטגיית וידאו נכונה כשחברת סייבראק (Cyberack) השיקה את פלטפורמת אבטחת המידע החדשה שלה בשנה שעברה, הם התקשו להסביר את הטכנולוגיה המורכבת ללקוחות פוטנציאליים.לאחר שלושה חודשים של מכירות מאכזבות, הם החליטו להשקיע באסטרטגיית וידאו כוללת. התוצאה? עלייה של 250% בלידים איכותיים ושיפור של 170% בשיעורי ההמרה תוך […]
🎬 איך לצלם סרטוני טסטימוניאלס שישכנעו באמת? המדריך השלם להפקת עדויות לקוח אפקטיביות אם אתם בעלי עסקים, משווקים או יוצרים תוכן, אתם בטח כבר יודעים שסרטוני טסטימוניאלס (עדויות לקוח) הם כלי שיווקי עוצמתי. מחקרים מוכיחים שסרטוני עדויות לקוח יכולים להגדיל את אחוזי הסגירה ב-64%. אבל… לא כל סרטון עדות משיג את המטרה.סרטון ארוך מדי, מבוים […]