איך לצלם סרט וידאו אותנטי

סדרת סרטונים חדשה עם דר’ יניב זייד דר’ שכנוע

מארק צוקרברג, סטיב גובס ז”ל או ביל גייטס
כולם ניהלו או ממשיכים לנהל אימפריות ענק אבל עדיין אנחנו מכירים אותם באופן אישי
אנחנו יודעים את הסיפור חיים שלהם, היכן הם גרים ומה הם אוהבים ללבוש.

בעולם השיווק הדיגיטלי היכולת לספר את הסיפור שלך בצורה אותנטית היא שם המשחק.
אבל האם מזבח האותנטיות מקדש את הכול גם כשזה נראה רע?
בסרט הראשון מתוך סדרת סרטונים חדשה שיצרתי יחד עם דר’ יניב זייד (דר’ שכנוע)
אני ויניב מדברים על איך לצלם סרט וידאו אותנטי
באיזה לוקיישן נצלם, מה יהיה הרקע ואיך המצולם צריך להראות.

בסרט נוסף אני מסביר מה היא אותנטיות
למה 99% מהעסקים מפרשים את המונח בצורה לא נכונה.
ומדוע סרט וידאו הוא הדבר הכי אמיתי והכי אותנטי שאתם יכולים לעשות לעמכם

רוצים להגדיל את העסק בעזרת סרטוני וידאו פשוטים ואותנטיים
שכל אחד יכול לייצר בעזרת הסלולרי הפרטי שלו?

לחצו כאן לפרטים נוספים על הקורס ליצירת סרטונים אותנטיים בסלולרי

שתפו אותנו מה דעתכם,
רק דברים טובים,
אסף חמץ והנאנוקים