החלטתי לחשב מסלול מחדש -הסיפור של הטייס ליאור מאייר

09 באוגוסט, 2021

שיווק על טייס אוטומטי (כמעט)

הסיפור האישי של הטייס ליאור מאייר:

ב- 1.3.2020 הקורונה הכתה בעולם, שדות התעופה נסגרו
וגם ליאור מאייר טייס אלעל  מצא את עצמו בחל”ת.

ליאור הבין שצריך לחשב מסלול מחדש
כאיש שתמיד התחבר לא רק לטיסות אלא גם מספרים
לימודי ייעוץ משכנתאות באיתנים נראה לו מהלך טבעי לשינוי כיוון

השאלה הגדולה, איך הוא ישיג לקוחות חדשים

יועצי המשכנתא ה-‘סטנדרטים’ משיגים לקוחות חדשים בעזרת שילוב של 3 דרכים עיקריות:

  1. פה לאוזן וקבוצות BNI למינהן – שמייצרים חוסר ודאות וזרם דליל של לקוחות לא קבוע
  2. פרסום בגוגל ו/או רכישת לידים – שמובילים לקבלת עשרות לידים קרים שלא מכירים אותם, בזבוז ענקי של כסף, זמן ומחיר נפשי כבדהטייס ליאור הבין שהדרך הטובה ביותר לגייס לקוחות
    היא לא להיות עוד יועץ משכנתאות מתוך אלפים שרבים על כל לקוח
    אלא לצאת לאור, ליצור תוכן ולהוביל את האנשים הנכונים להצטרף אליך כי הם רוצים לעבוד אתך.

מתוך הבנה זו ליאור, הצטרף אלינו לסמינר האומץ  ומשם למועדון לצמיחה בוידאו

כבר מהסרטון הראשון שליאור יצר הבנו שיש כאן טייס שרוצה לעוף עם הסרטונים
בעוד מרבית בעלי העסקים עושים סרטון שניים ואז חוזרים לקופסא, לפשוט ולמוכר
ליאור המשיך לעשות, לחקור ולהשתפר מסרטון לסרטון באופן קבוע

היום הסרטונים שליאור יוצר באופן קבוע
הם הדבר היחיד שעובד לו (לטענתו)
ומושך אליו את הלקוחות הנכונים  ו-24/7 מבלי הצורך להוציא אלפי שקלים על קידום ממומן
או לדבר עם עשרות/מאות לידים קרים.

כך ליאור יכול להמשיך לטוס ולהעביר את גיוס הלקוחות על טייס אוטומטי בעזרת סרטוני ערך קצרים 

לייעוץ משכנתאות עם ליאור 0542477161

לצמיחה דרך וידאו מלאו פרטים:

פוסטים נוספים בנושא:

שיווק מאמני כושר – הסיפור של רונן לב

עו”ד אורון חדי – גיוס לקוחות בעזרת סרטוני ערך

מהפכה באינסטוש – סיפורו של אליצור לאון

תעשו, תעשו, תעשו
אסף חמץ