ניהול ערוץ יוטיוב – סיפורה של מעיין מדזיני
09 באוגוסט, 2021
הצלחה עסקית ביוטיוב – סיפורה של מעיין
מעיין מדזיני הגיע אלינו לקורס פשוט לעשות סרטונים מכוונת מטרה להתחיל ליצור סרטונים לקדם את קורס האסטרולוגיה והייעוצים האישיים שלה. מתוך הבנה שסרטוני וידאו זאת המדיה החדשה ואין מה לעשות צריך להתמודד איתה. זה מה שהיה לה להגיד בתם הקורס: השבוע, שנה אחרי שסיימה את הקורס חזרתי למעיין הופתעתי לגלות שמאז הקורס מעיין פתחה ערוץ יוטיוב אליו היא מעלה מידי שבוע באופן קנאי סרטון תחזית אסטרולוגי שבועית חדש. הערוץ כבר מונה מאות נרשמים וכל סרטון זוכה למאות צפיות.מתוך ערוץ היוטיוב של מעיין
ומה זה עשה לעסק שלך שאלתי: “ערוץ היוטיוב ללא ספק שינה את העסק שלי מקצה לקצה” אומרת מעיין “אנשים מכירים אותי, מתקשרים אלי ופעם אחת כשלא העלתי סרטון בחמישי קיבלתי הודעות מאנשים שאני לא מכירה- מה קורה עם הסרטון השבועי הבנתי שיש לי כבר קהילה שמחכה לזה” לפני שעברה לתחום האסטרולוגיה שימשה מעיין כמקדמת אתרים (SEO) בחברות הייטק וסטארטאפ שם למדה את הדבר החשוב ביותר בהצלחה עסקית ביוטיוב ובכלל הצלחה עסקית בעולם החדש “אני יודעת ששם המשחק כאן זאת התמדה יש לי סרטונים שעושים יותר צפיות, יש לי סרטונים עם פחות צפיות מה שחשוב כאן זאת הדרך היום הילדים שלי כבר יודעים שיום חמישי – זה יום היוטיוב של אימא הקטן מקים את החצובה בעוד הגדול מחזיק לי את הטקסט ואנחנו מצלמים זאת תכנית מושלמת לימי הקורונה 🙂 “ וכאן בדיוק נמצאת הנקודה עסקים רבים מנסים/מפלרטטים עם הרעיון של שיווק ביוטיוב הם מעלים סרטון אחד, שניים אולי שלושה סרטונים ואם השמיים לא נפתחו ושפכו עליהם מטחים של כסף הם פשוט מפסיקים. הצלחה שיווקית לא נמדדת במס’ הצפיות/מס’ הלייקים ואפילו לא במס’ הלידים שפוסט/סרטון/קמפיין הביא הצלחה שיווקית נמדדת בתהליך בהרגל לעלות מידי שבוע (לפחות) תוכן איכותי, לבדוק תוצאות ולעשות את הסרטון הבא טוב יותר אנחנו מדברים על ריצה למרחקים ארוכים לעולם לא זבנג וגמרנו. מתוך הבנה זו אנחנו בונים את תהליכי הליווי והקורסים שלנו זאת הסיבה שסמינר האומץ לא רק מעניק לך את הכלים להתחיל ליצור וידאו ולשים את עצמך במרכז אלא מבוסס על תרגול יומי של עשייה! מסרטון לסרטון התהליך השיווקי הופך להרגל ואתם טיפה אחר טיפה בונים קהילה, הופכים לאוטוריטה וצומחים באופן טבעי ואורגני. כך עושים זאת!