איך כותבים בריף לקראת הפקת סרט תדמית
איך כותבים בריף לקמפיין פרסומי/סרט תדמית
כל סרט תדמית אפקטיבי או קמפיין פרסומי מצליח מתחיל בבריף מדויק
הבריף נותן לנו חברת ההפקה תמונה מדויקת של מטרת הקמפיין/הסרט
היה זה זיג זיגלר שאמר:
“רוצים שאגלה לכם איך תנצחו את הצלף הטוב בעולם? פשוט מאוד, קשרו לו את העיניים”
בפוסט זה נעבור על השאלות החשובות לבניית בריף מוצלח:
- מי אתם?
בשורה אחת בלבד - מה המשימה/מטרת הקמפיין/סרט התדמית
חשוב להגדיר את המשימה העיקרית של הקמפיין/הסרט לדוגמא:
- חשיפה לקהל חדש
- קבלת לידים ממתעניינים
- הסברה ללקוחות קיימים
- מכירות
- וכו’….
מטרת הסרט מכתיבה את הדרך
ומאפשרת לכם למדוד את הצלחת הקמפיין/הסרט
- על מה הסרט/הפעילות/הקמפיין?
נא לענות בשורה אחת
הסרט ‘נהג מונית’ מספר את סיפורו של נהג מונית בניו יורק בשנות השבעים
הסרט ‘אישה יפה’ הוא סיפור סינדרלה מודרני והנה שני סרטים באורך מלא תומצתו לכדי שורה אחת.
חשוב שכך יהיה גם בסרט שאתם צריכים שאורכו (לרוב) לא יעלה על 90 שנ’
- מי קהל היעד העיקרי?
קהל יעד מדויק וספציפי מאפשר לנו לספר את הסיפור הנכון לקהל הנכון
לדוגמא: אם פיתחתם תוכנה ללימודי אנגלית לילדים
למי נכון יותר לפנות?
לילדים (קהל סופי) או להורים (קהל משלם)
השפה, הסיפור או מהלך הסרט לילד בן שמונה שונה לחלוטין מהסיפור שנספר לאימו בת ה-35
- דוגמאות לרפרנסים – דברים שאהבתם
לרוב, לקוח מגיע אלינו לנאנוק
אחרי שצפה בדברים שעשו מתחרים מהארץ וקולגות מחו”ל והוא רוצה משהו דומה
במקרה וטרם עשיתם זאת, המלצתי החמה היא לבצע סקר קצר בקרב המתחרים שלכם בארץ ובעולם
לחקור ביוטיוב או בוימאו ולקבל מושג ראשוני בנוגע לנראות והמסרים של הסרט/הקמפיין שאתם רוצים
מספרים רבותי מספרים
- לוח זמנים ותקציב הפרויקט (מתקדם)
חשוב כבר בשלבים הראשונים להבין את לוח הזמנים וסדרי גודל של תקציב
כולנו רוצים שהפקת סרטי תדמית יראו כמו פרק של ‘משחקי הכס’ השאלה היא האם יש לנו את התקציב לכך
ובכלל, האם זה נכון לסרט.
מענה על חמש שאלות אלה יעניק לנו חברת ההפקה את התמונה הכללית ומכאן קל הרבה יותר למצוא את הדרך
לספר את הסיפור שלך בכדי ליצור סרט אפקטיבי.
לצפייה בסרטונים שלנו לחצו כאן
לשיחת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים
פוסטים נוספים בנושא:
איך יוצרים סרט תדמית שלב אחר שלב
הפקת וידאו מקצועי
הפקת וידאו מקצועית היא תהליך יצירת סרטון וידאו שניתן להשתמש בו למטרות שיווקיות. זה כולל לכידת הצילומים, עריכת הצילומים והוספת כל אלמנט אחר כדי להפוך אותו ליצירה שלמה ומלוטשת.
השימוש בסרטונים בשיווק ראה עלייה משמעותית במהלך השנים האחרונות וצפוי להמשיך ולגדול בפופולריות. הסיבה לכך היא כי הם מושכים יותר מתוכן מבוסס טקסט ומאפשרים למשווקים לספר את הסיפור שלהם מבלי להקדיש שעות לכתיבת פוסטים או מאמרים בבלוג.
תהליך הפקת וידאו מקצועי מתחיל בדרך כלל בכך שצוותי צילום מצלמים צילומים במקום או באירוע. לאחר מכן העורכים יחתכו את התמונות הטובות ביותר מהצילומים הללו לנרטיב מגובש עם מעברים מתאימים, מוזיקה, גרפיקה וכו’. לבסוף משווקים יוסיפו שכבות טקסט או קריינות.
הפקת וידאו היא תהליך הדורש מיומנויות רבות ושונות, כמו צילום, תאורה, עריכה וסאונד. זה קיים כבר עשרות שנים ויש הרבה סוגים שונים של סרטונים שם בחוץ.
חברות הפקת וידאו מקצועיות מציעות מגוון רחב של שירותים ללקוחותיהן. הם יכולים להפיק סרטונים לכל אירוע או צורך שיש לך. סוגי הסרטונים הנפוצים ביותר המופקים על ידי חברות אלו הם פרסומות, סרטוני מוזיקה, סרטים תיעודיים ותוכניות טלוויזיה.
הפקת וידאו ואנימציה הם חלק מהתעשייה היצירתית שצומחת במהירות. הסיבה לכך היא שסרטונים הם דרך מצוינת להגיע לקהל היעד שלך ולהשפיע.
הפקת וידאו ואנימציה הוא תחום מגוון מאוד. ישנם סוגים רבים ושונים של סרטונים שניתן ליצור. חלק מהסוגים הללו הם: פרסומות, סרטים קצרים, סרטים דוקומנטריים, קליפים ועוד.
תעשיית האנימציה היא תעשייה של מיליארדי דולרים שצומחת בצורה אקספוננציאלית בעשור האחרון.
זוהי גם אחת התעשיות הצומחות ביותר בעולם. הביקוש לתוכן וידאו ואנימציה הולך וגדל וכך גם מספר האנשים שרוצים ללמוד כיצד להפיק אותו.
הפקת סרטוני הדרכה
הפקת סרטוני הדרכה היא תהליך הדורש שימוש במיומנויות רבות ושונות. הסרטון צריך להיות מעוצב היטב, בעל מסר ברור המועבר בצורה יעילה, ולהיות מרתק את הצופה.
תהליך זה יכול להיות גוזל זמן וקשה עבור אנשים שאינם בקיאים בהפקת וידאו. עם זאת, ישנם כמה כלים שיכולים לעזור לאנשים לייצר סרטוני הדרכה ביתר קלות. הכלי הפשוט ביותר הוא עורך וידאו מקוון פשוט. ישנם גם כלים מתקדמים יותר כמו תוכנת אנימציה שיכולה להקל על יצירת סרטוני אנימציה עם גרפיקה או גרפיקה בתנועה.
—
בכל הנוגע לסרטוני הדרכה, ההפקה היא חלק חשוב בתהליך. הפקת סרטוני הדרכה עלולה להיות מייגעת וגוזלת זמן. עם השימוש ב-AI, ניתן להקל על התהליך על ידי אוטומציה של חלק מהתהליכים.
אחת הדרכים שבהן נעשה שימוש ב-AI בהפקת סרטוני הדרכה היא באמצעות תוכנת זיהוי קול. תוכנה זו עוזרת להפוך חלק מעבודות העריכה והשמע שיבוצעו בדרך כלל על ידי עורך אנושי. זה גם עוזר בתמלול דיבור לטקסט שאותו ניתן לערוך או לתרגם לשפות שונות.
—
הפקת סרטוני הדרכה היא תהליך מורכב. הוא כולל את הדברים הבאים:
– תכנון וכתיבת התסריט.
– יצירת לוח תכנון ואנימטיקה.
– הקלטת קריינות ואפקטים קוליים.
– צילום או לכידת קטעי וידאו.
– עריכת קטעי הווידאו, הקריינות ואפקטים קוליים לסרטון אינטראקטיבי.