הסוד לעסק מצליח – טיפ למיתוג עסקי

09 באוגוסט, 2021
שתי היסודות להצלחה

שתי הרגליים לכל עסק מצליח

השבוע הייתה לנו הזכות ליצור סדרת סרטוני תוכן עבור אחד מבתי הספר הגדולים והמצליחים בארץ
לבגרות ופסיכומטרי.

נו….אתם בטח מכירים אותו
לפני כשנתיים הם יצאו עם מסע פרסום חוצה מדיות
הכולל שלטי חוצות, פרסומות בטלויזיה ותקציב מדיה מפנק
קמפיין שמעבר לנראות ולבאזז הגדול
זכה בפרסים על יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.

קמפיין מיתוג עסקי שזה להצלחה אדירה – כולם דיברו עליו

לכן, כשצילמתי את מנכ”ל בית הספר הדבר הראשון שהעלתי היה את אותו קמפיין מפורסם
“אה…כן ענה המנכ”ל, הקמפיין לא עשה לנו שום דבר סתם זריקת כסף”

‘מה’ נדהמתי! ‘איך יכול להיות הופעתם בכל מקום אפשרי’

‘נכון’ ענה הסמנכ”ל זה היה קמפיין מיתוג בפועל הוא לא הביא אלינו תלמיד אחד’
‘התלמידים לא מגיעים אלינו אחרי שהם רואים פרסומת שלנו בטלויזיה
הם מגיעים אלינו כשהם צריכים!’ 

אחרי שנים ואינספור ניסיונות הבנו ששני הדברים היחידים שהופכים אותנו לעסק מצליח

ולבית הספר הפרטי הגדול בארץ לבגרויות ופסיכומטרי
הוא תוכן ושירות.

אנשים מגיעים לאתר שלנו לצרוך תוכן שהם מחפשים לקראת בחינות הבגרות/הפסיכומטרי
ונשארים בגלל רמת השירות הגבוהה.

זאת הסיבה שאנחנו עושים עכשיו את הסרטונים – לייצר תוכן איכותי.

חשוב להבין, אנחנו חיים בעולם רועש,

בכל הצצה בפיד מציעים לנו עוד דרך לדחוף את המוצר שלנו בפני לקוחות פונטציאליים
שהסיכוי שהם זקוקים לו עכשיו אפסי.

לרוב, זה נגמר בהוצאה כספית מיותרת

בסופו של יום הדרך הבריאה לבנות עסק מצליח
היא יצירה שוטפת של תוכן רלוונטי ואיכותי שתמשוך את הלקוחות הנכונים שמחפשים אותך עכשיו
ומתן שירות טוב שיגרום להם להשאר וחשוב מכך לספר על כך לחברים שלהם

כל השאר (במרבית המקרים) זה סתם רעש.

למעשה, זה השינוי הגדול שהביא האינטרנט לעולם העסקים

אנחנו כבר לא רק נותני שירותים או מוכרי מוצרים
אנחנו ספקי תוכן

עסק שלא ישנה את מהלך החשיבה (Mindset) בנושא ימצא את עצמו אולי
עם פרסים על קמפיינים קריאטיבים והרבה באזז אבל 0 לקוחות חדשים.

למידע נוסף על יצירת הסרטונים שלנו ותהליכי הליווי השאירו פרטים:

פוסטים נוספים בנושא:

יש עוד 1000 כמוך 

איך כותבים כותרת מושכת