למה סוכני נדל”ן הפסיקו להשתמש במילה ‘נכס’? שיווק דירות

יותר ממחצית התלמידים בקורס שיווק בוידאו (קליק) שאני מעביר בימים אלו
הם סוכני נדל”ן –  אתם בטח מכירים אותם
גברים ונשים עם חולצות מכופתרות, שרוך מסביב לצוואר
מסתבר שמהפכת הוידאו הגיע גם לתחום שיווק דירות
רבים מהסוכנים מבינים ש-‘יד 2’ כבר לא מספיק, רוכשים רחפן, מצלמת גו פרו ושואלים מה לעשות עם זה?

אתמול, בזמן שאני מדבר על צילום גלי סוכנת רימקס אומרת לי:

‘סוכני נדל”ן כבר לא משתמשים במילה ‘נכס’ אנשים כבר לא קונים את זה’

אז למה המילה ‘נכס’ ששימשה את הסוכנים במשך עשרות שנים
כבר פחות אטרקטיבית בתחום שיווק הדירות,
ואיזו מילה תניע את הרוכשים הפוטנציאלים להתקשר דווקא אליך?

שתי סיבות עיקריות:

  1. מה הקהל שלך מחפש?

    בשיווק דירות ושיווק באופן כללי האדם הכי חשוב בתהליך הוא לא הסוכן
    אלא אותו רוכש פוטנציאלי, מה הוא מחפש?

    חלק קטן מהמתעניינים מחפש ‘נכס להשקעה’ בעוד שמרבית האנשים מחפשים בית חם לגור בו
    לכן כשאתה משווק ‘נכס’ אתה מפספס חלק גדול ממחפשי הדירות.

     2. המח שלנו עובד בצורה ויזואלית
לא סתם, וידאו הוא התוכן האפקטיבי ביותר לשיווק דירות ושיווק בכלל
וידאו מציג בצורה המדויקת ביותר את הבית שאתה מחפש, הסביבה שלו, גנים ובתי ספר קרובים
אבל לא רק סרטון וידאו, גם למילים יש כוח אדיר
המח שלנו עובד בצורה ויזואלית וכשהוא שומע ‘נכס’
הוא לא מעבד את המילה ‘נ-כ-ס’ אלא מצייר תמונה ויזואלית של המילה בראש.מה אתם מדמיינים במילה ‘נכס’? אני רואה 4 קירות חשופים
מן הצד השני כשאני חושב על ‘בית’ אני מדמיין מקום חמים ומרוהט בארוחת שישי כשכל המשפחה מתאספת
ליד השולחן.מחקרים שנעשו בארה”ב הוכיחו שמודעות עם המילה ‘House’
הניבו הרבה פחות התעניינות ממודעות עם המילה ‘Home’
על פניו שתי מילים עם משמעות דומה.

בסופו של יום, משווק דירות חכם מבין שהוא לא מוכר נדל”ן קר
הוא מוכר את החזון (Vision) לרכוש מקום שבו נוכל לגדל את הילדים שלנו בשמחה
לאהוב, לריב, לנחות על הספה כל ערב ולהרגיש בבית.

אסף חמץ

נ.ב’ים
מכירים סוכן נדל”ן (לא צריך להתבייש) שתפו איתו את הפוסט – זה יעשה להם ת’יום

להרשמה למחזור הבא של ‘פשוט לעשות סרטונים’ לחצו כאן
ל
כל מידע נוסף בנוגע לשיווק בעזרת וידאו מוזמנים להשאיר הודעה ונחזור אליכם

אסף חמץ