מחקר מילות מפתח לסרטונים שלכם

למצוא את הנושאים הנכונים שיצמיחו את העסק שלך

הדרך הבטוחה, הזולה והבדוקה לשיווק וצמיחה

היא העלאת תוכן בצורה קבועה וסדירה ולאורך זמן.

העלאת תוכן סדירה בונה אותך כאוטוריטה ומומחה בתחומך ומובילה את הקהל הנכון אליך!

אבל לא כל תוכן יעשה את העבודה. אלא רק  תוכן שמעניק ערך (לא תוכן מכירתי), תוכן שמקרב את הלקוח אליך, תוכן שהלקוח מחפש עכשיו
איך תבין אילו תכנים אלה.

מתוך עבודה על מאות סרטונים אני משתמש ב-3 טכניקות להבין מה התוכן הנכון לסרטונים שלי

בסרטון זה ובפירוט שיגיע אחריו אני מתמקד בשיטה הראשונה- מחקר מילות מפתח:

אז איך אנחנו משתמשים במנוע החיפוש הגדול בעולם
כדי למצוא את הנושאים לסרטונים שלנו

הנה 3 הצעות:

  1. כלי מילות המפתח של גוגל: כלי מילות המפתח של גוגל שמוטמע בתוך כלי הפרסום (גוגל אדס)
    מאפשר לך להבין מה בדיוק הלקוחות שלך מחפשים ע”י חיפוש מילה ספציפית או מעקב אחר אתרים מתחרים
    גוגל מעניקה לך את מילות החיפוש הרלוונטיות שהלקוחות שלך מחפשים, כמות החיפושים שמתבצעים בחודש וגודל התחרות על אותה מילה.
    כלי מילות המפתח של גוגל הוא הנקודה הראשונה לבניית גאנט נושאים רלוונטי לסרטונים שלך.
  2. חקר מילות מפתח בגוגל וכלי המילוי האוטומטי (Auto-complete) :
    רשמו מה אתם עושים לדוגמא: ‘דיקור סיני’ וכבר שיטת המילוי האוטומטי של גוגל
    מוסיפה נושאים רלוונטים שהקהל שלכם מחפש. רשמו אותם
    בתחתית עמוד הנחיתה מופיעים עוד חיפושים קשורים רשמו גם אותם:
    חקר מילות מפתח לסרטונים
  3. חקר מילות מפתח ביוטיוב: אחרי שבצענו את החקר במנוע החיפוש הגדול בעולם (גוגל)
    עברו למנוע החיפוש השני בגודלו בעולם (יוטיוב)
    כאן, חשוב להבין את ההבדל בין מילות החיפוש בגוגל ביוטיוב
    בעוד בגוגל אנשים מחפשים בעלי מקצוע ביוטיוב אנשים מחפשים ערך וידעכך לדוגמא שנרשום ‘דיקור סיני’ בגוגל נקבל בתוצאות הראשונות את  : ‘דיקור סיני כללית’ או ‘דיקור סיני לימודים’
    כי גוגל מבינים שאותו אדם מחפש בעל מקצוע/מקום ללמוד מקצוע
    כשנרשום את אותה מילה ביוטיוב נקבל ‘דיקור סיני כאבי גב תחתון’ כי אותו אדם מחפש מידע וערך.
    שאנחנו באים ליצור סרטונים אנחנו מעניקים קודם כל ערך ורק אחריו מכירה.אחרי החיפוש של מילות מפתח בעברית עברו להבין מה הנושאים הטובים ביותר עבורך באנגלית

ועוד 2 טיפים חשובים לקראת סיום:

  • חפשו את ההזדמנות – אני מדמה את עולם התוכן כריצת מרתון.
    המילים הראשונות שעולות בתוצאות החיפוש, הסרטונים שזכו למיליוני צפיות
    אלה הנושאים שכולם מתמודדים עליהם ולכן הסיכוי שלך ליצור שם בולטות אפסית
    חפשו את הנושאים שמצד אחד מעניינים את הקהל שלך ומצד שני מידת התחרות שם בינונית.
  • זה לא אשמתי זה האלוגריתם – קידום אתרים (Seo) אינו מידע מדויק ובטח שאינו זבנג וגמרנו
    הצלחה מגיעה מתוך התמדה ועשייה עקבית של תוכן.
    חלקו ישבור את האינטרנט, חלקו פחות הדבר החשוב ביותר הוא להמשיך ולעשות.

 

בקורס הדיגיטלי יוטיובמניה אנחנו מלווים אותך שלב אחר שלב
כיצד לצלם, לערוך ולקדם סרטונים לעמוד הראשון ביוטיוב ובגוגל באופן אורגני!

הקורס מיועד לעסקים שמעונינים לצאת ממלחמת המחירים ולבנות את עצמן כאוטוריטה בתחומם

לחצו כאן לפרטים נוספים והצטרפות

לכל שאלה נוסף בנושא צמיחה דרך וידאו

השאירו תגובה ונשמח לבדוק כיצד ניתן לעזור

אסף