הפקת סרט תדמית באנגלית – שיתוף פעולה בין ישראל לסין

09 באוגוסט, 2021

סרט תדמית באנגלית

צפו- איך מייצרים שיתוף פעולה כלכלי בין ישראל לסין?

לפני כשנה השתתפתי באחד מאותם כנסים מרתקים של חבורת Garage Geek.

למי שלא מכיר מדובר בארגון בניהולו של גורו הסטארטאפים יוסי ורדי שאחת למספר חודשים מתכנס במוסך עלוב באזור התעשייה של חולון ושם, על במה קטנה של עצים וצמיגים ישנים עומדים בכירי עולם ההיי טק העולמי החל מסרגיי ברין מנכ”ל גוגל ועד סמנכ”ל השיווק של פייסבוק, ומרצים בפני סטארטאפיסטים רעבים לידע.

באותו מפגש עמד בכיר בשוק האירופאי והתלונן על כך שהוא רואה את בכירי הסטארט אפ הישראלים טסים אל מעבר לים לעמק הסיליקון מבלי להתייחס לשוק הארופאי העצום.

נדמה כי ה-Start Up Nation הישראלי רואה רק את ארה”ב כמטרה מבלי להתייחס לאירופה או חמור מכך לסין.

סין הכלכלה השנייה בעולם עם שוק גדול במיוחד היא אגוז לא מפוצח בקרב הסטארט אפיסטים הישראלי.

הבדלי התרבויות, שכיחות גניבת המידע, העבר הקומוניסטי כל אלה העמידו בפני החדשנות הישראלית חומת ברזל לשוק המתפתח והגדול בעולם.

רק לאחרונה בחתימת חוזים בין הממשלה הסינית לתנובה ולטכניון אנחנו רואים טפטוף של מה שיכול להפוך להזדמנות אדירה.

China Israel Synergy הינו בית השקעות ישראלי הטוען שפיצח את שיטת העבודה מול השוק הסיני ויצר דרך פעילות ייחודית שתאפשר לחדשנות הישראלית וכח העבודה הסיני לשתף פעולה ולהרוויח.

לצורך כך הפקנו סרט תדמית באנגלית (תרגום לסינית). הסרט הוצג בפגישות בפני בחירי ממשל וכלכלה סיניים.

הפקה: נאנוק מדברים וידאו

פוסטים דומים:

פרסומת רשת לאיסתא

מה הפנסיה שלך? סרטון הסברה לרט”ג

סרטוני תדמית באנגלית

סרטוני תדמית באנגלית הם דרך מצוינת לקדם מוצרים ושירותים. הם יכולים לשמש למטרות רבות כגון:

– הצגת המוצר או השירות לקהל

– שכנוע לקוחות פוטנציאליים ביתרונות השימוש במוצר או בשירות

– קידום מוצרים ושירותים לקהל מסוים (למשל, בני דור המילניום)

חברות רבות משתמשות בסרטוני תדמית באנגלית עבור מסעות הפרסום השיווקיים שלהן. הם יכולים לשמש חברות מכל הגדלים, החל מסטארט-אפים קטנים ועד לחברות רב לאומיות גדולות..

סרטוני תדמית הם בדרך כלל קצרים ומתוקים. הם לא צריכים להימשך יותר מ-2 דקות, כי לאנשים יש טווחי קשב קצרים בימינו. הסרטון צריך להיות בעל מסר ברור וצריך להיות קל לצופים להבין על מה הסרטון. חשוב גם שתשתמשו בוויזואליות באיכות גבוהה, כדי שהצופים יוכלו לקבל את החוויה הטובה ביותר האפשרית בזמן הצפייה בו על מסכי המחשב או הסמארטפונים שלהם.

סרטון תדמית באנגלית הוא דרך מצוינת לקדם את העסק, המוצר או השירות שלך. זה יכול לשמש בדרכים שונות כדי לתקשר עם הקהל שלך.

ישנם סוגים רבים ושונים של סרטוני תדמית שאתה יכול לבחור מתוכם, בהתאם למה שאתה רוצה להשיג. אתה יכול ליצור סרטון תדמית באנגלית שמציג את העסק שלך ונותן לאנשים מושג על מה מדובר, או שאתה יכול ליצור סרטון שמסביר איך המוצר שלך עובד.

חלק זה יספק מידע על מה הם סרטוני תדמית וכיצד ניתן להשתמש בהם באסטרטגיות שיווקיות.