Bring True Classic to Israel – עמוד נחיתה StudyCase

מה שעמוד נחיתה אחד מסוגל לעשות
איך עמוד נחיתה אחד שנשלח למנכ”ל אחד בלבד הגיע ל-1300 מנכל”ים בכירים, בלי שום כיוון (או כוונה)
הסיפור מאחורי Bring True Classic to Israel
רייאן בארטלט המייסד והמנכ”ל של True Classic (אחד ממותגי האופנה הצומחים בארה”ב) – העלה פוסט בלינקדאין שמלין על כמות הספאם שהוא מקבל באופן יומיומי מעשרות אנשי שיווק ומכירות בלינקדאין.
על כך שמתוך 45,000 פניות של מודעות בלינקדאין הוא ענה עד היום רק ל-2 ולא בגלל שהוא לא נחמד
‘רבאק, תהיו יצירתיים’ אומר ראיין (בתרגום חופשי בעברית)
טל סגל, שחקן כדורגל, יזם, מנהל חנויות ומעריץ מושבע שחולם להביא את המותג ארצה
החליט להרים את הכפפה
וליצור משהו יצירתי שיתפוס את תשומת ליבו של מנכ”ל עסוק שמקבל עשרות הודעות במהלך היום.
כך נפגשנו, כך נולד הקמפיין
תחקרנו, צילמנו, ביימנו, ערכנו, הטמענו את הסרט בעמוד נחיתה ייעודי: https://bringtrueclassictoisrael.com/
ושלחנו בהודעה למנכ”ל בלינקדאין
התגובה של רייאן המנכ”ל מופיעה בתחתית הסרטון:
וכך הגיב המנכ”ל דקות אחרי שהגיע אליו, בהעלאת פוסט לעמוד הפרופיל שלו בלינקדאין :

הפוסט צבר מעל ל-300 לייקים ותגובות
זה מה שכתב בן Head of growth ב- True Classic על המהלך כחצי שעה לאחר שליחת ההודעה :

וזה מה שלטל היזם היה להגיד על התהליך :

איך אפשר לעזור לך? בו נדבר 0524557374
או מלאו פרטים ☟