שלושה סוגי סרטונים שיווקיים שיגדילו את העסק וקל להכין

וידאו הפך בשנים האחרונות לשפה הרשמית באינטרנט
כאשר למעלה מ-80% מסך כל התוכן בניידים ובמחשבים שייך לסרטוני וידאו
אנחנו ממליצים לדבר בוידאו ולתקשר את הסיפור שלך לעולם באופן רציף.

בפוסט זה נרחיב על 3 סוגי סרטונים שיווקים שאם אתם לא עושים אותם
אתם מבזבזים המון זמן וכסף

והיופי הוא שקל ומהיר להפיק אותם
בתחתית הפוסט הוספנו מידע למי שמעוניין להגדיל את העסק והמכירות כבר עכשיו

3 סוגי סרטונים שיווקיים שיגדילו לך את העסק:

  1. טסטמוניאלס/סיפורי לקוח

לא משנה איך תגדירו אותם : סרטוני טסטמוניאלס, סיפורי לקוח, סיפורי הצלחה, לקוחות מספרים
על דבר אחד אי אפשר להתווכח סרטוני טסטמוניאלס
אותם סרטונים שמספרים כיצד השירות/המוצר שלכם עובד
הם סוג הסרטונים השיווקיים האפקטיביים ביותר לסגירת עסקאות והגדלת העסק

הסיבה לכך פשוטה,

הלקוח הפוטנציאלי שלך לא באמת יכול לדעת אם המוצר/השירות שלכם באמת יפתור לו את הבעיה
הדרך הטובה ביותר לבנות עמו מערכת מבוססת על יחסי אמון (Trust) ולקדם אותו לשלב הבא
היא להוכיח שאם המוצר/השירות שלך עבד על אנשים שכמותו
הסיכוי שזה יעבוד גם עבורו גדול

סרטוני טסטמוניאלס משמשים הוכחה חברתית (Social Proof) לכך שהמוצר/השירות שלכם באמת עובד
ובונים את האמון (Trust) מול הלקוח הפוטנציאלי

אני פוגש המון בעלי עסקים שחוששים לבקש מלקוחותיהם להצטלם לסרט טסטמוניאלס
הביישנות הזאת פוגעת בכמה רמות:

    • בלקוח קיים שמפסיד חשיפה והוכחה חברתית להצלחה
    • בכם שפוגעים בסיכויי הגדילה של העסק שלכם
    • והכי גרוע בלקוח הפוטנציאלי שסביר להניח שיפנה למתחריםסרטוני טסטמוניאלס הם Win Win Win לכל הצדדיםדוגמא ממקבץ סרטוני טסטמוניאלס שהפקנו עבור מכללת כנרת:

  • למדריך המלא לאיך לעשות סרטוני לקוחות מרוצים שיביאו לכם עוד לקוחות לחצו כאן 

2. Tutorials – סרטוני הסבר על המוצר/שירות שלכם

אתם יודעים הכי טוב איך להשתמש במוצר/שירות שלכם
למה שלא תסבירו לנו את זה?

סרטוני טורטוריאלס (How to) הם אחד מסוגי הסרטונים השיווקיים הנפוצים ביותר ביוטיוב
תוסיפו לזה את העובדה שיוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו באינטרנט (אחרי גוגל)
והסרטונים שלכם  מקודמים באופן אורגני גם בגוגל
(הסיכוי לכבוש את העמוד הראשון בגוגל גדל פי 70 עם סרטון וידאו)

ותבינו שאם אין לכם ערוץ יוטיוב עשיר בסרטוני טורטוריאלס
אתם מאבדים המון לקוחות פוטנציאליים ומפסידים כסף

לקוחות שסביר להניח צופים ברגע זה בסרטונים של המתחרים שלכם

דוגמא לסרטון הסבר לאפליקציית הסוכנים של הפניקס:

 

3. Q&A – שאלות תשובות

אחד מהכאבים הגדולים בכל ארגון זה נושא שירות הלקוחות
קחו לדוגמא את חברת Hot או חברות הסלולר
שסרטוני גולשים  שמציגים זמני המתנה ארוכים הפכו לויראלים
וזכו למאות אלפי צפיות, שיתופים, לייקים וכתבות עומק בתוכניות טלוויזיה

שירות לקוחות בעייתי מוביל לפגיעה תדמיתית אדירה 
ונזק כספי אדיר לחברות.

איך ניתן להילחם בתופעה ולקצר את זמני ההמתנה בקלות?

לרוב, אותן 10 שאלות מרכזיות חוזרות על עצמן בשיחה עם לקוחות
אז למה שלא תעשו עליהן סרט?

סרטון הסבר קצר יקצר באופן משמעותי את זמני ההמתנה, יטפל בהתנגדויות, יבנה אותך כאוטוריטה
יהפוך לקוח כועס למרוצה ויגדיל לך את העסק

דוגמא לסרטון Q@A שהפקנו עבור העמותה לסוכרת נעורים

החלק היפה הוא ששלושת סוגי הסרטונים השיווקיים המוצגים כאן
לא דורשים הוצאה של עשרות אלפי שקלים 
הם נהנים מחיי מדף ארוכים
ומעניקים לך החזר מידי על ההשקה

יותר ויותר ארגונים הבינו זאת והתחילו להפיק סרטוני טסטמוניאלס, Q@A וסרטוני הסבר
בתוך הארגון

אם תרצו לגלות כיצד לעשות סרטונים מעולים שיגדילו לכם את העסק
או שנפיק עבורכם את הסרטונים הללו

התקשרו
יחד נבדוק מה הפתרון הטוב עבורכם

אסף

077-3219090