הפקת סרטון שיווקי – הסרטים שכל עסק זקוק כדי לצמוח

09 באוגוסט, 2021
הפקת סרטון שיווקי

הפקת סרטון שיווקי – שלושה סוגי סרטונים שיגדילו את העסק וקל להכין

הצלחה שיווקית בעולם הדיגיטלי מגיעה מתוך העלאה קבוע של תוכן ויז’ואלי רב ערך לרשתות החברתיות (תמונות/סרטונים)

וידאו הפך בשנים האחרונות לשפה הרשמית באינטרנט
כאשר למעלה מ-80% מסך כל התוכן בניידים ובמחשבים שייך לסרטוני וידאו
לא פלא שסרטון שיווק הפך להיות מרכיב חובה בכל תמהיל שיווקי של כל עסק

בפוסט זה נעשה לך בעל העסק סדר – בסוגי הסרטונים השונים שכל עסק צריך בתמהיל השיווקי שלו

סוגי סרטונים שיווקיים

  1. סרטוני טסטמוניאלס – עדות לקוח

לא משנה איך תגדירו אותם : סרטוני טסטמוניאלס, סיפורי לקוח, סיפורי הצלחה, לקוחות מספרים
על דבר אחד אי אפשר להתווכח – סרטוני הטסטמוניאלס 
סוג הסרטונים השיווקיים האפקטיביים ביותר לסגירת עסקאות והגדלת העסק

מה שהופך אותם למרכיב חובה בכל תמהיל שיווקי לכל עסק גדול/קטן

הסיבה לכך פשוטה,

סרטוני טסטמוניאלס בונים אמון (Trust) ומקדמים את הצופה לשלב הבא
הם הוכחה שהמוצר/השירות שלך עבד ופותר את הבעיות של הלקוחות שלך

וכל המרבה הרי זה משובח – ככל שיהיו לכם בארסנל יותר סרטוני טסטמוניאלס

כך תכלו להתאים ולשלוף אותם מול הלקוח המתאים ברגע/בזמן הנכון

וכל מפגש עם לקוח הוא הזדמנות לסרטון טסטמוניאלס

סרטוני טסטמוניאלס משמשים הוכחה חברתית (Social Proof) לכך שהמוצר/השירות שלכם באמת עובד
ובונים את האמון (Trust) מול הלקוח הפוטנציאלי

אני פוגש המון בעלי עסקים שחוששים לבקש מלקוחותיהם להצטלם לסרט טסטמוניאלס
הביישנות הזאת פוגעת בכמה רמות:

    • בלקוח שלך שמפסיד חשיפה והוכחה חברתית להצלחה
    • בכם שפוגעים בסיכויי הגדילה של העסק שלכם
    • והכי גרוע בלקוח הפוטנציאלי שסביר להניח שיפנה למתחרים.
      סרטוני טסטמוניאלס הם Win Win Win לכל הצדדים
      דוגמא ממקבץ סרטוני טסטמוניאלס שהפקנו עבור מכללת כנרת:

  • פלטפורומות מומלצות: אתר הבית, עמודי נחיתה, רשתות חברתיות

2. Tutorials – סרטון שיווק בסגנון סרט הסברה (How to)

אתם יודעים הכי טוב איך להשתמש במוצר/שירות שלכם
למה שלא תסבירו לנו את זה ללקוחות שלכם בסדרת סרטונים?

סרטוני טורטוריאלס (How to) הם אחד מסוגי הסרטונים  הנפוצים ביותר ביוטיוב
תוסיפו לזה את העובדה שיוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו באינטרנט (אחרי גוגל)
והסרטונים שלכם  מקודמים באופן אורגני גם בגוגל

סרטוני טורטוריאלס עוזרים ללקוח שלכם להפוך ללקוח טוב יותר ולהנות יותר מהמוצרים שלכם

ובמקביל בונים נוכחות דיגיטלית, קידום במנועי חיפוש ואוטוריטה

דוגמא לסרטון How to שערכנו לערוץ DOGTV

פלטפורמות עיקריות: יוטיוב, אתר הבית

3. סרטוני מכירה/סרטוני פרסומת

סרטוני מכירה הם סרטונים קצרים (לרוב עד דקה אחת) שמטרתם אחת: למכור

להוביל את הלקוח לעשות רכישה

במקרה של מוצרים/שירותים במחירים גבוהים מומלץ שסרטוני המכירה יופנו ‘לקהל חם’

כלומר קהל שכבר מכיר אתכם מסרטונים ותכנים קודמים.

אורך סרטון המכירה תלוי בפלטפורמה בא הוא משודר (פייסבוק, עמוד נחיתה, טלויזיה, אינסטגרם או טיקטוק)

ולכל פלטפורמה האופי והחוקים שלה.

פלטפורמות מומלצות: טלויזיה, עמוד נחיתה, פייסבוק, אינסטגרם

4. סרטוני ערך לבניית נוכחות דיגיטלית

סרטונים קצרים שמועלים אחת לשבוע לפחות לרשתות החברתיות

שמטרתם להעניק ערך, לבנות קהילה ואוטוריטה ולחמם קהל חדש שעדיין לא מכיר אתכם

הפקה קבועה של סרטוני ערך והעלתם לרשתות החברתיות הן מה שהופך אותו מעסק אנונימי לעסק מוכר בתחומו.

באופן אישי אני חב את ההצלחה שלי לעשרות הסרטונים שהעלתי במרוצת השנים לערוץ היוטיוב ועמוד הפייסבוק.

התמדה בהפקת תוכן רב ערך ובאופן קבוע הופכת אנשים זרים ללקוחות 

4. סרטוני תדמית שיווקיים

סרטוני תדמית שיווקיים מספרים את הסיפור של העסק

ומוצגים באתר הבית, בפני לקוחות, כנסים ופרזנטציות

לדוגמא: סרט התדמית שהפקנו עבור עמותת נבט – סנדוויץ לכל ילד

למידע נוסף על צמיחה וגיוס לקוחות חדשים בעזרת סרטונים שיווקיים השאירו פרטים 👇🏽

פוסטים נוספים בנושא:

איך יוצרים סרט תדמית – שלב אחר שלב
הסוד לסרטוני ‘סיפורי לקוח’ שיביאו לך עוד הרבה לקוחות