איך ליצור את מגנט הלידים המושלם? – שיווק בתוכן

יש לפי פטיש חדש ישן
להאזין לפודקאסטים בנושא שיווק במיוחד כשאני בדרכים.
לאחרונה התמכרתי לפודקסט המצוין של איימי פוטרפילד – שיווק דיגיטלי בפשטות (לחצו להאזנה)

וכך כשאני בדרכי מפה לשם
בפרק שעסק בנושא: “איך ליצור מגנט לידים מושלם לעסק שלך” (Lead Magnet)
נפל לי אסימון גדול שאמרתי שאני חייב לרשום ולשתף בכדי לא לשכוח.

Lead Magnet (מגנט לידים) הוא מוצר שאתה מעניק לרוב בחינם (כמה שאנחנו אוהבים את החינם הזה):
סדרת סרטונים, PDF, צ’ק-ליסט, כניסה לקבוצה או כל מתנה אחרת
שהקהל הרלוונטי יהיה מעונין להשאיר את הפרטים שלו תמורת קבלתו.

מגנט לידים טוב לא רק מגדיל את הקהילה  באופן רציף עם הקהל הנכון לך
אלא מחמם את הלידים החדשים לקראת רכישה.

מי שקרא את הפוסט האחרון שלי: “הטעויות הגדולות שעשיתי בעסק שלי” (לחצו לקריאה)
כ
בר יודע שאחת הטעויות הגדולות שעשיתי היא הזנחת הגדלת הקהילה
כך מצאתי את עצמי עם קהילה מצומצמת ואדישה.

עסק מצליח עסוק בהגדלת הקהילה שלו באופן תמידי
וזה טריקי, קשה למצוא בדיוק את מגנט הלידים האחד
מדובר בהמון ניסוי ותהייה (לי לדוגמא יש כבר למלמעלה מ-10 מגנטי לידים)

הטיפ הגדול של איימי הוא:
כשאתם בונים את מגנט לידים
חשבו היכן בדיוק הלקוח שלך נמצא ועזרו לו מהנקודה הזאת

אנחנו לא מדברים על היכן הוא נמצא פיזית: בבית, בפייסבוק או באינסטגרם
אלא באיזו נקודה הוא נמצא במהלך המסע שלו
זאת הנקודה שמגנט לידים צריך להגיע ולעזור לו לקחת את הצעד הבא.

מורה לשחייה לא יכין סדרת סרטונים חינמית שתשפר לך את סגנון הפרפר
בזמן שקהל היעד שלו רק התחיל עכשיו להשתכתך במים

מגנט הלידים המושלם מתחיל מהבנה של הלקוח הפוטנציאלי והצרכים שלו כאן ועכשיו 

מרבית הקהל שלי לדוגמא
מנהל את עצמו כעסק או כפרילנץ בהצלחה כבר שנים רבות
הוא מקצוען בתחומו. את מרבית השיווק הוא עושה מפה לאוזן אבל זה לא מספיק
הקהל שלי רעב לעשות את הקפיצה הגדולה, להפוך לכוכב בתחומו!
אך בכל הנוגע לשיווק הדיגיטלי הוא טירון
רבים מהם כבר שלמו עשרות אלפי שקלים על קורסים, השקיעו כסף בקידום ממומן
,לקחו קאוצ’רים ומנטורים  אבל בסופו של דבר מצאו את עצמם באותו מקום
נאבקים בשיניים להביא את הלקוח הבא בזמן שההוצאות רק הולכות וגדלות.

הסיבה לכך היא כשזה מגיע לצעד החשוב ביותר בתהליך השיווקי באינטרנט:
לחשוף את עצמך, לשים את עצמך במרכז 
הקהל שלי נעצר
אחרי שנים שהוא פועל במחשכים החשיפה מרתיעה אותו
(חלקם אפילו נמנעים לעלות תמונה שלהם לפרופיל הפייסבוק)
וכאן אני מגיע בכדי לעזור

המון אנשים חושבים שאני מלמד שיווק בוידאו
זה לא ממש מדויק
אני מוציא עסקים מחושך לאור בעזרת הכלי השיווקי הכי אפקטיבי היום  – סרטוני וידאו
כבמאי ב-20 השנים האחרונות זאת למעשה המומחיות שלי
להצביע מה צריך לעשות ולהגיד מול המצלמה שתצאו בצורה האותנטית והטובה ביותר
בכדי למשוך את הקהל הנכון להצטרף אליכם.

מטרת מגנטי הלידים שאני יוצר לא עומדים להעלים את החשש מחשיפה בצ’יק
ומי שחושב שמדובר בהוקוס פוקוס כנראה שהוא לא באמת הקהל שלי
מדובר בתהליך ארוך וממושך.
אבל כן, מטרתם להרגיע ולהראות את הדרך, לעשות את הצעד הראשון ביחד.

כך בשיעור העריכה החינמי שאני מעביר (לחצו כאן להורדה בחינם)  
הוא מגלה שהשד רחוק מלהיות נורא כל כך ומתחיל להנות מכך
בשיחת הייעוץ שאני מעביר אני מסביר את הדרך הייחודית לו שצריך לעבור
בכדי באמת להצליח ולהפוך לאוטוריטה בתחומך (לחצו כאן לפרטים) 

המסע למגנט הלידים המושלם מורכב ברובו מניסוי וטעייה
אך תמיד מתחיל מאותה נקודה:

באיזו נקודה הלקוח שלי נמצא
ואיך אני יכול לעזור לו

שתפו אותי בתגובות מה עוצר אתכם
מלהתחיל ולשים את עצמכם במרכז
ונתחיל לעשות את זה יחד

בהצלחה,

אסף