החיים- 13 הוראות הפעלה עומריקי, עכשיו כשאתה בן 13 שכל המשפחה היקרה ואהובה שלך כבר אחרי בית כנסת , עיקריות ולפני מתוקים ופיזור חשבנו מה יהיה טוב יותר מאשר להעביר לך את 13 הוראות ההפעלה לחיים מסמך קצר בן 90 דקות כמו סרט עם סוף טוב כי אם זה לא טוב, אז כנראה זה לא […]
בפוסט זה נענה על שאלת המיליון דולר: כמה עולה סרט תדמית?רמז: התשובה לא כל כך פשוטה אבל מצד שני מדובר בהרבה פחות ממיליון דולר כך ששווה להישאר ואני מבטיח לכם שעד תם הפוסט תקבלו מושג מדויק של עלויות הפקה. ראשית, בעולם דיגיטלי שמדבר בסרטוני וידאו חשוב שנגדיר מהו סרט תדמית כי לרוב, לקוחות מתייחסים לסרט […]
אני יודע איזה סרטים סוגרים הכי הרבה עסקאות ואני יודע גם למה אתם לא עושים אותם העולם הדיגיטלי החדש מדבר בשפה אחת לאן שלא תסתכל: טיקטוק, אינסטגרם, לינקדאין וכו’… שפת הוידאו! אם לפני כמה שנים טענו שכל מה שחברה בינונית/גדולה צריכה כדי להצליח זה סרט תדמית באתר ואולי כמה סרטי הסברה היום אנחנו יודעים שהצלחה […]
כיוצר סרטונים שיווקיים ב-16 השנים האחרונות אני מבין את הקושי של לקוחות וכותבי תוכן כאחד לחבר מסר שיווקי קולע ויותר מכך להבין עם המסר השיווקי שלנו הוא המסר הנכון ביותר עבור המותג. במאמר זה אנסח 9 שלבים לניסוח המסר השיווקי הנכון עבורכם התוכן יעזור לכם בין אם אתם חברת היי-טק חובקת עולם שמוכרת לעסקים (B2B) […]
פרמייר מבית אדובי (Adobe) היא תוכנת העריכה המועדפת ע”פ עורכים בארץ ובעולם ממס’ סיבות: בסרטון זה אגלה לכם ב-15 דק’ איך אתם יכולים לערוך את הקליפ הראשון שלכם בתוכנה בקלות מיבוא החומר, העריכה הבסיסית (בחירת שוטים, חיתוך, נקודות התחלה וסוף), הנחת מוזיקה ויצוא הסרט הגמור למידע נוסף על השיעורים הפרטיים שלנו השאירו פרטים או התקשרו […]
שיווק בעולם הדיגיטלי אומר בעיקר דבר אחד: יצירת תוכן ויז’ואלי בעל ערך לקהל הרלוונטי באופן קבוע ופרסומו בפלטפורמות החברתיות השונות מסכים? יש לנו הפתעה ענקית עבורך עכשיו, דמיינ/י במאי וסטוריטלר ויז’ואלי עם 17 שנות ניסיון שיוצר עבורך את כל התוכן הויז’ואלי שאתה צריך כדי לצמוח שבוע אחר שבוע – עורך וידאו לעסק שלך: תדמית, סטוריז, […]
אני אבא גאה ללמעלה מ- 300 סרטונים שיווקיים חלקם מאוד הצליחו המשותף לכל הפרויקטים המצליחים שלי הוא שבכולם היה ברור מי קהל היעד. סרטון שיווקי הוא כמו חץ בדרכו למטרה, זאת הסיבה שאני אוהב את המונח האנגלי: Target Audience (קהל מטרה) לא תצליחו לפגוע בלי להבין מה המטרה. רבים מהלקוחות שפגשתי מתקשים בהגדרת קהל יעד […]
הנה לכם אסטרטגיה כל כך פשוטה, כל כך הגיונית, כל כך ברורה מאליה שנעלמה מעיני עד שקראתי את הספר “The Advertising Effect“ לרוב, כשאנחנו באים לשווק/לפרסם מוצר אנחנו מחכים שהמוצר יהיה מושלם שהכל יעמוד על מקומו, יעבוד במיליון אחוז ואז נצא להשקה מסודרת זה מה שהמח ההגיוני שלנו מספר, והמח ההגיוני שלנו טועה! אסטרטגית מקסימום […]