הטעות שמשווקים עושים בסרטי טסטמוניאלס
הטעות שמשווקים עושים בסרטי טסטמוניאלס
אין שום תוכן שמשפיע מהר וחזק יותר על השורה התחתונה שלך כמו סרטוני טסטמוניאלס –
עדויות של לקוחות מרוצים שמספרים את הסיפור שלך במילים שלהם.
אני קורא להם Deal Breaker, כי הם אלו שבונים את האמון וסוגרים את העסקה.
אני שומע המון מלקוחות שלי שטוענים ‘שאנחנו מצליחים לגייס רק מהסרטון שאתה עשית לנו’
וגם מהתקופה שבה מכרתי קורסים דיגיטליים – סרטוני טסטמוניאלס היו תמיד ראש החץ בכל תכנית שיווקית.
ועדיין, 99% מסרטוני הטסטמוניאלס שאני פוגש ברשת פשוט לא טובים ומכאן לא מביאות תוצאות וחבל….
מה תמצאו בפוסט זה?
- הטעויות הקריטיות בסרטוני טסטמוניאלס
- שלושה טיפים איך להפיק סרטון שיעבוד עבורכם שוב ושוב
שנתחיל?
למה כולם צריכים סרטוני טסטמוניאלס?
מחברת IBM ועד מטפלת שעובדת מהבית
כולם צריכים להראות שזה עובד, שאנחנו לא מדברים סתם
כולם צריכים טסטמוניאלס
אבל, סרטוני טסטמוניאלס הם עז לא קטנה
צריך לבקש טובה מהלקוחות, לדבר איתם, לתאם,
לנסוע אליהם או לדאוג שיגיעו אלינו מה שרק מסבך את הלוגיסטיקה
ואז בזמן שיכלתם לצלם 6 סרטוני רילז ‘בזבזתם’ את הזמן על סרטון עדות אחד
אז האם בכלל זה שווה את המאמץ?
ברור שכן! סרטוני טסטמוניאלס הם סוגרי העסקאות שלך
לכן, כשאתם עושים אותם תכננו אותם בקפידה.
אלה דברים ששווה להתייחס אליהם:
1. הטעות הכי גדולה שאנחנו עושים בסרטוני עדויות
אל תבקשו מהלקוח לצלם בעצמו!
על פניו, מה הבעיה? לכל אחד יש מצלמה בנייד שיגיד כמה מילים ונגמור אם זה
יחסוך שעות של תכנון וביצוע.
אז זהו שלא, לרוב אם תתנו ללקוח שלכם ‘יד חופשית’ הוא ירעיף עליכם מחמאות אבל לא יעזור במכירת המוצר
למה? כי לצופים (הלקוחות הבאים שלך) לא אכפת כמה אתם נחמדים או כמה השירות נעים הם צופים בך במטרה מאוד ברור:
יש להם בעיה והם מחפשים משהו שיפתור אותה. השאלה אם זה אתם?
כל סרטון טסטמוניאלס מספר סיפור
אל תתנו לאחרים חופש מוחלט על הסיפור שלכם.
2. בחרו את העד הנכון לסרטון שלך
אחת מלקוחותי לדוגמא מדריכת הרזיה עשתה קפיצה מטאורית בעסק בזכות סרטון טסטמוניאלס של סלב מוכרת בוגרת אחת התוכניות שלה..
דוגמא נוספת היא הסרטון טסטמוניאלס שיצרנו עם דובי ארבל מנכ”ל מידות הוביל אצלנו ללקוחות חדשים בהיקף של יותר מ- 100K ש”ח מהסיבה הפשוט שהוא נחשב לאוטוריטה בעולם העמותות.
זה מה שהיה לו להגיד על העבודה המשותפת:
2. התחילו עם הבעיה
לצופה/לקוח עתידי שלך יש בעיה
וחשוב שיבין שאתה מבין אותו כבר בשלוש השניות של הסרט
‘הבעיה’ היא ההוק שימשוך את הצופה להמשיך לצפות ואולי להפוך ללקוח.
אותה ‘בעיה’ היא לא משהו שאתה מדמיין אלה מגיע אליו מתוך הכרות עם כאבי הלקוח
לרוב הבנת ‘הבעיה’ דורשת ירידה לעומקם של דברים
לדוגמא, בקורס ‘פשוט לעשות סרטונים’ שהעברתי גיליתי ש-‘הבעיה’ העיקרית שמובילה
תלמידים להצטרף לקורס היא לא חוסר ידע בצילום, עריכה או אפילו מה להגיד
אלא בעיה עמוקה יותר שיהורם בוגר הקורס מבטא בצורה מדויקת:
3. טבלו ברגש
‘אנשים רואים בעיניים אבל קונים מהלב’
מידע יבש על כמה המוצר שלך מדהים זה נחמד
אבל בכדי להוביל להחלטה לרכוש אתה צריך להכנס להם ללב
לצורך כך חשוב לדאוג כבר בשלב התחקיר שבמאי הפרויקט לא ישים מילים בפיהם של הלקוחות
אלא ידע להוביל אותם בסיפור שהם חוו ורוצים לספר.
תפקידי כבמאי הוא לנווט את העד לסיפור שקודם כל מוציא את העד טוב, אנושי ואמיתי
ומתוך כך אותך.
יצירת אווירה פתוחה ואינטימית עם המראויינים קריטית ליצירת סרט מרגש
2 עדויות מתוך סרטוני עדויות שהפקתי ל-אימא חטובה ואבא חטוב
לסיכום, סרטוני טסטמוניאלס חשובים מידי כדי שהלקוחות יצלמו בעצמם
בהתחשב בעובדה שיש חיבור ישיר בין איכות הסרט ואחוזי הסגירה והעובדה הפשוטה
שסרט טוב הוא נכס שיווקי שמשרת אותך שנים ההמלצה שלי היא התיחסו לנושא ברצינות
אנחנו בנאנוק מגיעים מתוך עולם הסטוריטלינג כדי לספר את סיפורי ההצלחה שלך
אנחנו אלה שיוצרים קשר עם הלקוח, מתחקרים, מצלמים, מביים
ושולחים לך את הסרטים המוכנים
שגר ותרוויח. למידע נוסף מלאו פרטים 👇