איך למצוא רעיונות לסרטונים שלך – שיווק בוידאו

גלו על מה לדבר ועל לא לדבר בסרטונים שלנו
ועל הדרך למצוא רעיונות לסרטונים שיצמיחו לכם את העסק (פירוט ועוד רעיון בונוס מחכה לכם אחרי הסרטון)

איך למצוא רעיונות לסרטונים שיצמיחו את העסק

  1. אל תדברו על עצמכם
    לא כמה האפקליציה שלכם טובה, כמה המוצר שלכם יפה וכמה השירות שלכם מעולה
    אנשים לא ששים לצפות במופעי ראוותנות
    במקום,  חשבו על הבעיות שאתם פותרים
    ברגע שהלקוח יבין את הבעיה שאתם פותרים לו
    לא רק שהוא ירצה להסתכל בסרטון שלכם, הערך של המוצר/שירות שלכם יעלה.
    לכן, רשמו רשימה של כאבים/בעיות שאתם עונים עליהם
    והקדישו לכל כאב לפחות סרטון אחד
    (וכבר יש לכם 10 רעיונות מעולים לסרטונים :-)) ממשיכים..
  2. אל תהיו טוני פ***ינג רובינס
    כולנו מנסים להיות משהו שאנחנו לא
    במיוחד בעולמות העסקים הקטנים אני נתקל פתאום במאפרת אם משפטי נצח כמו – ‘לנשום עמוק’
    שזה משפט נפלא וחשוב אבל לא בשביל זה הגענו למאפרת
    באנגלית אומרים: “The truth is in the pudding”
    ההוכחה האמיתי מתבצעת רק אחרי שאנשים טועמים/מתנסים במוצר שלך
    אם את מאפרת צרי סרטים שיסבירו לנו איך נרגיש אחרי טיפול אצלך
    איך נרגיש יפים יותר ובטוחים יותר בפעם הבאה שנסתכל במראה
    אל תנסו להיות משהו שאת לא (אני יודע כמה זה מפתה לפעמים) 
  3. צרו סרטוני טסטמוניאלס (לקוחות מרוצים)
    אם בפסקה הראשונה דיברנו על כך שאנחנו לא צריכים לדבר על כמה אנחנו יפים/טובים/חכמים בסרטונים שלנו
    ההמלצה החמה שלי היא:
    תנו ללקוחות שלכם לעשות זאת 
    סרטוני טסטמוניאלס (סיפורי לקוח) הם אחד הכלים האפקטיביים לבניית אמון (Trust) וגיוס לקוחות חדשים.
    בסופו של יום הלקוחות המרוצים שלכם הם ה-‘פודינג’
    ההוכחה האמיתית שמה שאתם עושים עובד!הרבה עסקים (כולל אני) נרתעים לפעמים לפנות ללקוחות מרוצים לצילום טסטמוניאלס
    או אם כבר אומרים/שולחים להם הודעת הוקרת תודה
    הם לא מעלים אותה כי זה ‘לא צנוע או לא זורם להם ולא מרגיש להם נכון’

    במקרה זה אני מזכיר לעצמי שחשוב לחגוג נצחונות קטנים
    אנחנו עובדים קשה בכדי להעניק ערך, לגייס לקוחות, לתת שירות ולהשאיר את הלקוחות מרוצים
    וכשהקסם הזה קורה – והלקוח רוצה לספר על כך לעולם -תאפשרו לו!

    מלבד החשיבות הרבה של זה לשיווק העסק יש כאן חשיבות ותזכורת לעצמכם
    כמה אתם באמת שווים (ומסתבר שאתם שווים הרבה מאוד)

    4. ציירו ללקוח תמונה
    התת מודע שלנו חושב בתמונות
    זה אחד מהיתרונות הגדולים של וידאו כתוכן ויזואלי שעובד גם על המודע וגם על התת מודע במקביל
    לכן, כשאני מחפש רעיונות לסרטונים לקראת קמפיין חדש או ללקוח
    אני שואל את עצמי:
    מה הדרך הטוב הביותר  להמחיש איך החיים שלך יראו אחרי שתשתמש במוצר/שירות שלי 
    איך נרגיש לקום בבוקר בלי הכאב ראש,
    בלי הגיבנת, בלי הקביים.

    ברגע שנצליח להבהיר לו איך הוא ירגיש לאחר שיתנסה במוצר שלי
    הדרך להשלמת העסקה וגיוס הלקוח
    תהיה הרבה יותר קצרה.

 

רוצים להצמיח את העסק באופן אורגני ואוטומטי
ובעזרת הכלי השיווק הכי אפקטיבי – סרטוני וידאו?

לחצו כאן ובדקו איך ניתן לעשות זאת יחד
תעשו, תעשו, תעשו
אסף חמץ
0524557374