איך יוצרים תוכן ויראלי? לרכב על הלוויתן

יצירת תוכן ויראלי שאנשים ישמחו לצרוך ולשתף היא הדרך היחידה להצליח
בעולם השיווק החדש – הפרסומות פשוט הפכו יקרות מדי.
בקורס ‘פשוט לעשות סרטונים’  אנחנו מלמדים 4 דרכי חשיבה איך יוצרים תוכן ויראלי

בפוסט זה נפרט על דרך אחת שאני קורא לה:
לרכב על הלוויתן
כמה שהשיטה פשוטה כך היא אפקטיבית 🙂

שיטת ‘לרכב על הלוויתן’ אומרת בדקו מה הטרנדים החמים שרצים כרגע
זה יכול להיות תאריך מאוד ספציפי כמו: חג פורים או יום אהבה
וזה יכול להיות הדבר הזה שכולם מדברים עליו היום וישכחו מחר – כמו הנאום הראשון של גנץ
ניתן למצוא על מה כולם מדברים ב- Google Trends
ואפשר פשוט לפקוח עיניים ולהיכנס לפייסבוק.

לאחר שבחרתם את הנושא הטרנדי שתרצו לדבר עליו
צרו תוכן (סרט, תמונה, מאמר) שמדבר על הנושא מזווית הראיה של העסק שלכם

לדוגמא, אם אני מומחית ליציבה נכונה
אני יכול לכתוב על העמידה של גנץ במהלך הנאום ומה אפשר להבין מזה

הרעיון של ‘לרכב על הלוויתן’ אומר במקום לזעוק את המסר שלי לאנשים שלא רוצים לשמוע
אני מצטרף לשיחה שכולם מדברים עליה ומפנה את הזרקור לנקודת המבט שלי
כך למעשה אנחנו עולים על הגל ורוכבים על משהו שאנחנו בטוחים שמייצר עניין בקהל שלנו.

שרוטונים חב’ האנימציה המעולה היא דוגמא מעולה לחברה מצליחה
שבנתה את עצמה על פי שיטת ‘לרכב על הלוויתן’
ויצרה סרטונים ויראליים ע”פ נושאים שהיו חמים באותה עת:
‘מונדיאל’, ‘הישרדות’, ‘גמבה סטייל’
לפני מס’ שבועות גבאי יו”ר מפלגת העבודה הדיח את ציפי לבני בשידור חי
למחרת ‘שרוטונים’ יצאו עם סרטון שמתייחס לאירוע
הסרטון יצר המון רעש וכך רשת ‘Japanika’ מי שעומדת מאחורי הסרטון
השתלבה בשיחה שמתנהלת ברשת:


העניין בשיטת ‘לרכב על הלוויתן’ שחשוב לפעול ולפעול מהר

 

מה שטרנדי היום, מחר כבר יעטפו איתו דגים בשוק

רוצים לדעת מה שלושת השיטות הנוספות
ליצירת תוכן ויראלי שאנשים רוצים לשתף?

הצטרפו אלינו ל-‘פשוט לעשות סרטונים’
Diy.nanook.co.il/pashut

שתפו את הפוסט,
בוא נעזור לעוד אנשים להפוך את פייסבוק למקום שנעים להיות בו

אסף

0773219090