הפקת תוכן נדל”ן חכם ל-Kappa Brick

20 באפריל, 2025
הפקת תוכן נדל"ן

איך הופכים השקעות נדל”ן בארה”ב לתוכן שמוכר?

ב-Kappa Brick, מומחי השקעות חכמות בנדל”ן בארה”ב,

מבינים שתוכן אותנטי הוא הדרך האפקטיבית ביותר לבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים. ולכן, כשפנו אלינו בנאנוק, המטרה הייתה ברורה: לייצר תכנים שיסבירו, יגעו – וימכרו.

במסגרת שיתוף הפעולה הפקנו עבורם שני תוצרים מרכזיים:

🎥 סדרת רשת דוקומנטרית – “מגלים את אמריקה”

הסדרה כוללת ראיונות עם עופר מושקוביץ, מייסד ומנכ”ל החברה, ואיש השקעות הפועל מעל שני עשורים בשוק האמריקאי. המטרה הייתה להנגיש את התפיסה שמאחורי ההשקעות החכמות, בצורה ברורה, אישית ונטולת פוזה.

באחד הפרקים, עופר משתף בכנות:

“אם השוק החופשי בארה”ב חוטף זעזוע, יש תגובה מהירה – מחירים יורדים, שוכרים מגיעים, הרווח חוזר. זה היתרון בלהיות חלק ממערכת יציבה עם כללים ברורים.”

הסדרה, שמבוססת על פורמט של ראיון אישי באולפן, מלווה בגרפיקות, קטעי קישור ודוגמאות חיות –
מאפשרת לצופים להבין לעומק איך פועלת השקעה יציבה מעבר לים.

סדרת הרשת "מגלים את אמריקה" | השקעות נדל"ן בארה"ב עם Kappa Brick
סדרת הרשת "מגלים את אמריקה" | השקעות נדל"ן בארה"ב עם Kappa Brick

💬 סרטוני טסטמוניאלס דיגיטליים

בנוסף, הפקנו סדרת סרטוני לקוח – עדויות קצרות של משקיעים קיימים, שצולמו מרחוק דרך מחשב. בלי יום צילום, בלי איפור, אבל עם תחקיר מדויק ובימוי אישי.

כך למשל דורון, מורה לפיזיקה, מספר:

“אני לא קם בשביל הכסף. אני קם בשביל התלמידים שלי. וההשקעה הזו נתנה לי שקט, אפשרה לי להישאר בכיתה בראש שקט, עם תזרים קבוע שגם בונה לי פנסיה.”

דורון חפץ על השקעות נדל"ן בארה"ב/טסטמוניאלס דיגיטאלי עבור Kappa Brick
סער ברעם על השקעות בקאפה בריק השקעות נדל"ן בארה"ב. טסטמוניאלס דיגיטלי

השילוב בין ראייה אסטרטגית של החברה, לבין קולות אמיתיים של לקוחות –

יצר תמהיל תוכן חכם, שמועבר היום ללקוחות פוטנציאליים כחלק מתהליך השיווק.

🎯 הפקת תוכן נדל”ן זה לא רק לספר על התשואה – זה לגרום לצופה לדמיין את עצמו בתוך התמונה.

רוצה שגם אתה תספר את הסיפור שלך כמו שצריך? צרו קשר 👇 ונפיק יחד תוכן שמזיז דברים.