איך יוצרים סרטון בפייסבוק המותאם לצפייה בנייד

שלוש עובדות שקשה להתעלם מהן:

  1. העולם ופייסבוק מדברים וידאו ודוחפים סרטוני וידאו יותר מכל תוכן אחר
  2.  העולם עובר לצפייה בניידים– אתמול עוד דיברנו על צפייה בסמארטפון וצפייה במחשבים נייחים
    היום ברור לכולם שמרבית הפעילות מתבצעת במכשיר הנייד.
    ועלינו להתאים את הסיפור שלנו לקופסה הקטנה (המדיום הוא המסר)
  3. אנחנו נהפכים לעצלנים מיום ליום. עד כדי כך עצלנים שאנחנו שאנחנו לא מסובבים את הנייד שלנו לצפייה במסך מלא
    אלא מחזיקים אותו באופן ורטיקלי.

אז איך יוצרים סרטון בפייסבוק המותאם לצפייה בנייד?

הנתונים מצביעים על כך שהסרטון המרובע הורטיקלי (1:1)
זוכה לתהודה וחשיפה גדולה יותר מהסרטון המלבני הסטנדרטי (16:9)
הסיבה לכך היא שהסרטון המרובע נראה גדול יותר על מסך הנייד.
יחד עם זאת, הסרטון המרובע מצמצם את הרקע באופן משמעותי ומתאים לסוג ספציפי של סרטונים.
באופן אישי, אני שגדלתי על המסך הגדול פחות אוהב את זה אבל ….

If you can’t beat them Join Them 🙁
הנה סרטון שהכנו ומסביר לכם איך יוצרים סרטון בפייסבוק שמתאים לצפייה מהסמארטפון:

דברים שחשוב לדעת:

  1. המהדרין מתחילים את ההכנות כבר בשלב הצילומים
    כאשר הם מסמנים על המוניטור את גבולות הפריים המרובע
  2. הסרטון המרובע מתאים לפייסבוק, אינסטגראם וסנאפצ’ט ולא מתאים ליוטיוב. שם אנחנו עדיין בפורמט הרחב והיפה (תודה לאל)
  3. יש מס’ גדלים בפייסבוק בסרטון זה אני משתמש בגודל 1000*1000 פיקסל
  4. יש מס’ אפליקציות עריכה דוגמת בנייד : פילמורה, קוויק ומג’יסטו שמאפשרות לך לייצר סרטון מרובע. אני מעדיף לערוך את הסרטונים שלי בפרמייר
  5. היתרון הגדול של הפריים המרובע מלבד זה שהוא דומיננטי יותר בצפייה בסמארטפון הוא שהוא שם אותך במרכז המסך
    החיסרון שהוא שהוא מצמצם את כל השאר והאפשרויות להוספת אלמנטים אחרים כגון כתוביות וכדומה מצטמצמת

רוצים לדעת עוד על איך יוצרים סרטון בפייסבוק באופן מקצועי שיגדיל לכם את העסק?

הצטרפו אלינו לקורס המוביל בישראל לצילום ועריכה דרך הסמארטפון

 לחצו כאן  וצפו בסרטוני הבוגרים שלנו
h
ttp://www.nanook.co.il/mobile

נסו את זה בבית
ושתפו האם הסרטונים המרובעים זכו להצלחה גדולה יותר במערך השיווק שלכם בפייסבוק

בהצלחה,

אסף חמץ והנאנוקים