תוכן הוידאו שלך לא עובד? זאת כנראה הסיבה

28 בספטמבר, 2022
תוכן שיווקי

בפוסט הזה אני אחשוף (וואו, איזה מילה גדולה) בפניכם את הסיבה ש-95% מהסרטונים השיווקיים או כל חומר שיווקי אחר

מובילים לתוצאות דלות או תוצאות שדורשות כסף רב כדי לדחוף אותם לגרונות של הלקוחות הפוטנציאליים שלנו.

מדובר בטעות השכיחה בעסקים קטנים כגדולים והמזל היא שאנחנו מבצעים אותה כבר בשלב הראשון של היצירה וקל מאוד לעלות עליה ולתקן מיד.

עד סוף הפוסט אני מבטיח לך שלא רק שתדעו לזהות אותה מקילומטרים

אלא גם תשפרו את תוצאות התוכן השיווקי שלכם אם זה סרטונים/תמונות/פוסט כתוב

הסיפור הוא כזה,

אנחנו שונאים לקבל החלטות

הסיבה לכך היא שאנחנו מפחדים לעשות טעויות, חוששים להמר

כי אף אחד לא מבטיח לנו שעם כל הדאטה שבעולם ההחלטה שניקח היא ההחלטה הנכונה

ואין דבר אנושי יותר מלטעות

אם אנחנו עובדים בארגון גדול קבלת החלטה מוטעית יכולה להוביל לנזיפה ואולי אפילו פיטורין

כפרילנץ החלטה שגויה תעלה לנו ישירות בנזק כספי.

מצד שני, כל תהליך של יצירת תוכן שיווקי מלווה בקבלת אינספור החלטות בפרק זמן קצר יחסית

אחת ההחלטות החשובות בהן היא מי קהל המטרה של הפרויקט

ככל שנהיה מדויקים יותר כך הסיכוי שלנו ליצור תוכן ממיר גדל משמעותית

הבעיה מתחילה כשאנחנו מחליטים שלא להחליט ואז מנסים ליצור תוכן שפונה למס’ קהלים

על פניו זה נראה הצעד הבטוח

העניין הוא שבעולם החדש הבטוח הוא המסוכן

הרצון ללכת על גם גם כלומר על מספר קהלים בו זמנית יוביל לתוכן גנרי שלא יפגע באף אחד.

עוד סרט/פוסט/תמונה שאנשים ירפרפו בפיד בדרך לריגוש הבא.

תוכן שיווקי אפקטיבי פוגע בקהל המטרה ההומגני והמצומצם ביותר

איך עושים זאת?

אנחנו מתחילים את תהליך ההפקה בתחקיר עומק והבנת מה הבעיה שאנחנו פותרים ומי בדיוק קהל היעד

אנחנו משקיעים המון בתחקיר ומדברים עם הלקוח, העובדים, המנכ”ל ומנהלים שיחות עם הלקוחות שלו

ב-99% התובנות שאנחנו מגיעים אליהם בתהליך משרתות את הארגון הרבה מעבר לתוכן עצמו.

אני באופו אישי מעוד אוהב את שיטת פארטו הבנה מה-80/20 בארגון מסייעת בקבלת ההחלטה הנכונה

רק אחרי קבלת ההחלטה למי זה מיועד

ומה הטריגרים שיניעו אותו לפעול

אנחנו ניגשים לתסריט.

בתוכן שיווקי טוב הצד שני מבין תוך 3 שניות האם התוכן מדבר אלי

ברגע שהבין זאת עשינו צעד ענק בתהליך בניית האמון והשכנוע

אז נכון, אנחנו שונאים לקבל החלטות

מצד שני, חשוב לפעמים לעשות דברים ששונאים כדי להתקדם לשלב הבא

אסף

פוסטים נוספים בנושא:

האויב של המצוין

ניתוח הסרטון השיווקי הטוב בכל הזמנים