איך ליצור סרטוני ‘סיפורי לקוח’

שיעור 1 – למה?

ברוכים הבאים למיני קורס חדש שלנו
הקורס ליצירת ‘סרטוני לקוח’ שמביאים עוד לקוחות

בכל דבר שאנחנו עושים יש את החלק הקל ואת החלק הקשה (תמיד יש חלק קשה)
החלק הקל כאן היה להכין עבורכם את המיני קורס הנ”ל
החלק הקשה היא לתת לו את השם המתאים
הסיבה לכך שלסרטוני ‘סיפורי לקוח’ יש כל כך הרבה שמות כמו:
‘סיפורי לקוח’ ‘לקוחות מספרים’, ‘טסטמוניאלס’ (השם הנפוץ שאני באופן אישי הכי פחות אוהב)
אבל דבר אחד בטוח

סרטוני ‘סיפורי לקוח’ (טסטמוניאלס) הם הסרטונים שיסגרו לך את העסקה! 

יקחו את הגולש המתלבט ויניעו אותו לשלם ולהצטרף אליך

אצלי בעסק סרטוני ‘סיפורי לקוח’ סוגרים 80% מהעסקאות

אבל לא כל סרטון ‘סיפור לקוח’ יעשה את העבודה
בקורס זה תקבלו את הכלים להתחיל וליצור סרטונים שבאמת ימשכו את הלקוחות הנכונים לעסק שלכם

בכדי להשתפר אני מזמין אתכם להגיב לשיעורים (בתחתית הפוסט)
וחשוב מכך להתחיל לעשות!

בהצלחה,

אסף

1. מדוע ‘סיפורי לקוח’ הם הסרטונים שיסגרו לך את מרבית העסקאות?

‘סיפורי לקוח’ בונים את האמון ומערכת היחסים עם הלקוחות שלך
וכל מעבר של כסף מבוסס על דבר אחד ‘אמון’

אבל לא כל סרטון ‘סיפור לקוח’ יעשה עבורכם את העבודה

2. כלל 1: איך לבחור את האנשים הנכונים לסרט – דומה מביא דומה

מסתבר שבני האדם הם חיה עדרית
מסתבר ש-‘אנשים כמונו עושים דברים כאלה’

כל הופעה, כל סדנה, כל מקום מפגש של אנשים שתלכו עליו ותציצו סביב
תראו קבוצה דומה של אנשים מבחינת חתך סוציו-אקונומי, אמונות, דעות וסיפור דומה שהם מספרים לעצמם

לכן חשוב לבחור בקפידה את גיבורי סרטוני ‘סיפורי הלקוח’ שלך

סרטון ‘סיפור הלקוח’ שיצרתי עבור כרמל לדוגמא עזר לי לגייס לקוחות נשים בנות 45-55, מטפלות שחלקן הגדול דתיות
בניגוד לסרטון ‘סיפור לקוח שיצרתי עם דר’ ספי פורת שעזר לי בגיוס רופאי שיניים ואקדמאים גברים:

בשיעור הבא נלמד מה המבנה הנכון לכל סרטון ‘סיפור לקוח’ שמביא לקוחות

רוצים שנעשה את זה יחד לחצו כאן  ונקבע פגישת היכרות בת 90 דק’
בה תצאו עם תכנית מסודרת לאיך גם את/ה מגדילים את העסק בעזרת וידאו.

 

בהצלחה,

אסף חמץ