איך לכתוב תסריט נכון לסרט ‘סיפור לקוח’ (טסטמוניאלס) שלך – שיעור 2
מה המבנה הנכון לסרטון ‘הסיפור הלקוח’ (שיעור 2) שלך
השיעור היום עומד למנוע ממכם את הטעות ש-99% מהעסקים עושים
כשהם כבר באים לעשות סרטון ‘סיפור לקוח’ (טסטמוניאלס)
והטעות היא שהם פשוט נותנים ללקוח לדבר
בלי הכוונה, בלי בימוי, בלי הדרכה
התוצאה של סרטונים אלה
היא לרוב התוצאה היא אסופה אקלקטית של סופרלטיבים שלא מקדמים אף אחד לדוגמא:
המרצה היה מאוד מעניין, מאוד נהנתי מהמקום ומהאוכל, פגשתי אנשים נפלאים, הוא העביר את זה בצורה יפה וכדומה…
חשוב לזכור
שה-‘לקוח‘ של הסרטים שלנו הוא אותו לקוח פוטנציאלי שאנחנו רוצים לגייס
ובכדי להצליח אנחנו חייבים לשים את עצמנו בנעליו של אותו ‘לקוח’
השיעור הנוכחי מלמד אתכם בדיוק כיצד לעשות זאת
ואני מבטיח לכם שאם רק תיישמו את הדברים
השיפור בתוצאות יגיע באופן מיידי!
כך תעשו את זה נכון:
-
המבנה הנכון לסרט ‘סיפור לקוח’ אפקטיבי
כל סרט ‘סיפור לקוח’ (טסטמוניאלס) אפקטיבי שמביא עוד לקוחות
נשען על מסגרת דומה שהיא:
- בעיה- אם איזו בעיה הגעתי?
- פתרון – כיצד השירות/המוצר שלכם פתר לי את הבעיה?
- הסבר על הפתרון – איך זה בדיוק עבד?
- הנעה לפעולה – מה הצעד הבא שה-‘לקוח’ צריך לעשות בכדי לפתור את הבעיה הזאת?
2. איזה שאלות לשאלות
מחקרים מתחום הפסיכולוגיה והפלילים מוכיחים ש:
‘מרואיין תמיד ירצה לרצות את המראיין’
זאת הסיבה שהודעה בפשע במהלך חקירה אינה הופכת נאשם לאשם באופן אוטומטי
רבים המקרים שעצורים הודיע על פשע שלא בצערו
רק בכדי לרצות את החוקר.
לנו כעושי הסרט זה הופך את החיים להרבה יותר קלים
כך שבמקום לחצוב את הסיפור בקושי רב
כל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא לנתב את הספינה למקום שבו אנחנו רוצים
לתת למרואיין לספר את הסיפור שה-‘לקוחות’ שלנו רוצים לשמוע מבלי להפריע
חשוב מאוד להיות קשובים למרואין ותמיד להיות עם אצבע על הדופק
לא ‘לשים לו מילים בפה’ ולא ‘להפריע’ לו לעזור (לרצות) אותך
כך תשאלו שאלות נכון:
ממליץ בחום- לרשום רשימת שאלות לפני יצירת הסרטון ולהגיע מוכנים לסרט
עד כאן ה-מיני קורס שלנו ליצירת ‘סיפורי לקוח’ (טסטמוניאלס) שיביאו עוד לקוחות
רשמו לנו בתגובות מה למדתם? מה תרצו עוד לדעת? וכיצד ניתן להשתפר
אם אהבתם שתפו אותו עכשיו עם חברים
ובטח תשמחו לדעת
שאני גם עורך מפגשים אישיים בהם תצאו עם מפת דרכים מדויקת
כיצד להגדיל הכנסות ולבנות עסק יוצא דופן בעזרת וידאו
לפרטים נוספים וקביעת מפגש בעלות סמלית לחצו כאן
בהצלחה,
אסף חמץ