חמשת השלבים למסר משכנע – נקודת מפנה שלב 3
אז יש לנו גיבור, יש גם בעיות ואיש רע ועדיין הגיבור שלנו מסרב לנוע לכיוון שלנו
למה זה קורה?
בשלב השלישי למסר משכנע תגלו את נקודת המפנה (Turning point)
המרכיב הסודי שיוביל את הגיבור שלנו לפעול
מרכיב חובה שבלעדיו שום דבר לא יזוז
נקודת המפנה בעסק שלנו
היו לא מעט נקודות מפנה ונקודות הארה בנאנוק אבל את זאת לעולם לא אשכח
זה קרה בערב אביבי ב-2020, העולם נאלץ להתמודד מול מגיפה שלא הכיר ונכלא בתוך הבתים
אשתי יושבת בסלון וקוראת לי לצפות בחדשות:
“בו תראה, הכל מתמוטט, עסקים לא יכולים להתקיים ומגיעים לפת לחם, זה יגיע לירי ברחובות, העולם קורס אל תוך עצמו”
לא הקשבתי לה, הורדתי את הראש למקלדת ויצרתי עוד תוכן לקידום סמינר האומץ – הקורס לגמילה מביישנות וחשש מצלמה.
אחרי שנים שניסיתי למכור בכל כוחי קורסים לצילום ועריכת סרטונים בהצלחה מעטה
הבנתי שהבעיה היא
לא באיזו אפליקציה להשתמש או על איזה כפתור ללחוץ
הבעיה הגדולה של הקהל שלי הייתה הפחד מחשיפה
וכמו בכל פחד אנחנו משתמשים בכל התירוצים בספר כדי להדחיק ולא לטפל בו (זה טבעי לגמרי!)
ואז הגיע הקורונה
הקורונה הייתה נקודת מפנה שחייבה את בעלי העסקים לצאת מאזור הנוחות לחשוף את עצמם ברשתות החברתיות בתקופה בא העולם כלוא בתוך הבתים.
כך שבזמן ששאשתי ראתה כתבות סוף העולם בחדשות
אני העברתי את הבקרים בהרשמת תלמידים חדשים לסמינר ואת הלילות בלימוד מאות בעלי עסקים וארגונים.
אילולא נקודת מפנה הקהל שלי מעולם לא היה מגיע אלי לקבל תוכנית פעולה.
מה נקודת המפנה בעסק שלכם? (לחצו כאן ומלאו בדף המשימה)