סיפור ההצלחה של Slack – מהפכה שיווקית ששינתה את עולם העבודה

04 בפברואר, 2025
סיפור ההצלחה של Slack

החלטתי לצאת מאזור הנוחות ולעשות משהו שאני כמעט ולא עושה
החלטתי לפרגן…(כן אני יודע מתרככים עם הגיל) ולא סתם לפרגן, לפרגן לחברת סרטים מתחרה

הסיפור הוא כזה, אי שם ב-2013 הושקה – Slack פלטפורמת התקשורת לארגונים
כמו כל סטארט אפ בתחילת דרכו גם היא התקשתה להתבלט ולפרוץ את תקרת הזכוכית בתחילת הדרך

הכל השתנה כשהחליטו לשתף פעולה עם חברת ההפקה Sandwich Video
המפגש הוליד סרטון שהקפיץ את הסטארטאפ הצעיר לליגה של הגדולים
הייתם מאמינים שזה בכלל סרטון טסטמוניאלס (סיפור הצלחה)

So Yeah, we tried Slack:


אז נכון, לא מדובר בסרטון טסטמוניאלס סטנדרטי (שום דבר שהחברה הזאת עושה הוא סטנדרטי)
אלא יצירת מופת שיווקית שמצליחה להמחיש בצורה קלילה, חכמה ומרגשת

את העוצמה האמיתית של הפלטפורמה.

הדרך שבה הם מציגים את הסיפור הופכת נתון יבש של ירידה של 80% בתכתובת הפנימית בחברת סנדוויץ’ לסיפור אנושי ומרגש של שחרור ארגוני (לא פחות).

הסרטון מראה כיצד שיפור התקשורת בתוך הארגון מפנה מקום וזמן לעבודה היצירתית שהיא לב ליבה של חברת ההפקה.

תוצאות הקמפיין היו מטורפות! תוך שנתיים בלבד Slack צברה 3.5 מיליון משתמשים יומיים
וזה רק החלק הקטן,

בזכות סיפור ההצלחה הייחודי Slack זכתה להכרה ולאמון החברות הגדולות בשוק דוגמת מיקרוסופט , Open Ai ואחרות
הכרה שהייתה חסרה לה כסטארטאפ צעיר ואנונימי.
תוך זמן קצר, Slack הצליחה להביא למהפכה בתפיסת העבודה בעידן החדש.

זהו סיפור של חדשנות, יעילות ואנושיות – הרבה מעבר לעוד אפליקציית תקשורת

מאז הפיקה סנדוויץ עבור סלאק עוד מאות סרטוני טסטמוניאלס של לקוחות דוגמת: Open Ai, IBM, מיקרוסופט ואינספור סיפורי הצלחה אישיים ומרגשים.

עד היום, סרטוני הטסטמוניאלס הם הכלי המרכזי דרכו הפלטפורמה ממשיכה לגדול ולשים את הל.

אז נכון, פרסומות ויראליות מפונפנות, סרטוני הסבר וסרטונים לסושיאל כולם חשובים וטובים
אבל אם אתם רוצים לבנות אמון מול הלקוחות החדשים
כאן תיעוד מקרי ההצלחה של הבוגרים שלכם
זאת הדרך הכי מהירה ובטוחה לעשות זאת

במילים אחרות, סרטוני הטסטמוניאלס גורמים ללקוחות לסמוך עליך
תשאלו את Slack