איך תשפר את התקשורת עם הלקוחות שלך עוד היום?
איך תשפר את התקשורת עם הלקוחות שלך עכשיו?
כל מעבר של כסף מיד ליד בין אם זה קפה בשישה שקלים בקופיקס
או רכישת צוללת במיליוני דולרים
עוברת דרך מילה אחת : אמון (Trust)
‘אני נותן בך אמון שתמורת השישה שקלים שלי תכין לי את כוס הקפה שאני רוצה’
Zig Ziglar איש המכירות הטוב בעולם מלמד אותנו שבתוך המילה Trust (אמון) מסתתרת המילה Us (אנחנו)
כלומר כל עסק תלוי במערכת היחסים שהוא בונה עם הלקוחות שלו
בפוסט זה תגלו שיטה אחת מנצחת
איך ניתן לשפר את התקשורת הזאת ולבנות אמון עם הלקוחות בלי להוציא המון כסף או לבזבז המון זמן?
זמר 7 השאלות:
בסופו של יום לא משנה אם אתם B2B/B2C או עסקים קטנים
זה תמיד אותן 7 שאלות שחוזרות על עצמן בכל שיחה עם הלקוחות
שאלו את מחלקת השירות/המכירות/השיווק שלכם
ותגלו שתמיד אותן שאלות/בעיות צצות בכל שיחה
7 שאלות שמונעות מהלקוח לעשות את השינוי שחשוב שיעשה בכדי להתקדם
הדבר הגרוע ביותר שאתה יכול לעשות הוא להתמקד ב-‘מכירה’ ולהתעלם מהשאלות
פעולה זאת תפגע באמון ותבריח את הלקוח לעסק מתחרה שכן יקשיב לו
שיווק נכון הוא מענה תמידי על שאלות שהלקוחות שלכם שואלים – זאת הדרך לבנות אמון!
איך תעשו את זה?
- דרך אחת (פחות מומלצת) בשיחה טלפונית/פגישה פנים מול פנים
- דרך שנייה (יקרה) בסדרת סרטוני שופוני עם פרזנטור
היום אני רוצה לדבר על דרך שלישית שנפתחה עבורך :
לתת לעובדים ליצור סרטונים שיענו על שאלות הלקוחות
כשאתם נותנים לעובדים במה ליצור סרטונים מעולים וממוקדים שעונים על שאלות רלוונטיות
אתם עושים מס’ דברים בו זמנית:
- משפרים את השירות מול הלקוחות והספקים ע”י מתן מענה מהיר ואיכותי
- עוזרים בבניית מערכת יחסים עם הלקוחות שלכם – מי שנותן את התשובה הוא העובד עצמו
- נותנים את השירות הטוב ביותר ללקוח כי מי מכיר טוב יותר את המוצרים שלכם מאשר העובדים עצמם
- הופכים את העובדים שלכם לשגרירים של החברה
אחרי הכל העובד הוא הנכס החשוב ביותר בכל חברה
עובד שמח —> לקוחות שמחים —> מותג שמח
והיופי הוא שהיום קל כל כך לצלם סרטונים מעולים בעזרת הנייד ולערוך אותם בפשטות
למעשה ברגע זה מסתתרת אצל העובדים שלך מצלמת וידאו משוכללת בכיס המכנסיים שהוא מצלם בה כל הים כל הזמן
למה שלא יעשה את זה עבור העסק בו הוא עובד?
זה בדיוק מה שאנחנו מלמדים בסדנאות :
B2V: Make your Employees Visible
סדנאות B2V מוציאות את העובדים שלכם לאור ומשפרות את הקשר עם הלקוח
בעזרת סרטוני וידאו שכל אחד ואחת מהעובדים יכולים לצלם מהטלפון הנייד שלהם
ולערוך לכדי סרט מקצועי בקלות
הסדנאות מיועדות לחברות B2B שמבינות את הכוח של וידאו ובניית מערכת יחסים עם הלקוחות/ספקים שלהם
זה מה שהיה לעובדי Palram פלסטיקה – להגיד על הסדנה
לפרטים נוספים על הסדנה התקשרו :0773219090
או שלחו מייל ל- asaf@nanook.co.il