הסיפור של Monday.com שהפך סרטוני עדות לקוח לאסטרטגיית צמיחה

15 באפריל, 2025
עדות לקוח

איך ליצור סרטוני עדות לקוח אפקטיביים

השבוע שמעתי סיפור שהעיף לי את הסכך?

איך Monday חברת ההיי-טק הישראלית יוצרת סרטוני עדות לקוח עם הלקוחות שלהם מחו”ל.
במקום לשלוח צוות צילום ללוקיישן
היא מטיסה את הלקוח לישראל
מזמינה לו מלון, טיול ברחבי הארץ, מסעדות וכל מה שהוא צריך

ואז מצלמת אותו באולפני הוידאו של החברה כאן בתל אביב.

נשמע פסיכי? קצת.
נשמע מגלומני? אולי.
אבל זה גם נשמע – אסטרטגי.
וזה לא הדבר היחיד שהיא עושה כשזה מגיע לסרטוני עדות לקוחות שלה. קלטו את זה:


לא פרסומת. לא אנימציה. לקוח אמיתי.

בין 2020 ל-2021, Monday השקיעה כ-200 מיליון דולר בשיווק מבוסס וידאו –
שזה בערך 95% מההכנסות שלה באותן שנים. מרבית התקציב הושקע בסרטוני עדויות (טסטמוניאלס)

אבל לא מדובר בפרסומות סופר-מושקעות עם שחקנים ושוטים מהליקופטר.
האסטרטגיה הייתה אחרת:
לתת ללקוחות לדבר.

הם לא ביקשו מהלקוח להחמיא להם, אלא להביא מספרים.
כמה כסף נחסך.
כמה שעות נחסכו.
איך המוצר השפיע על שורת הרווח.

הרעיון מאחורי הצעד הנועז/מטורף של החברה היה שהדרך הטובה ביותר לצבור את אמונם של לקוחות חדשים

הוא לא ע”י פרסומת רשת מפונפנות, או סרטונים עתירי תקציב עם משפיענים וסלבס אלא להפך

סיפורים פשוטים של לקוחות פשוטים יגרמו לשיווק להראות ‘אותנטי’ ואוביקטיבי

כשחושבים על זה סיפורי הלקוחות הם הדרך הטובה ביותר לחברת SAAS כמו Monday
להראות שהדברים באמת עובדים ועוזרים.

היום סיפורי ההצלחה של לקוחות החברה מלווים מתעניינים לאורך כל המשפך השיווקי של החברה
ובכל הפלטפורמות:

How Redwood scales its growth with monday.com


והתוצאות, ההימור עבד, ביג טיים?

ברבעון הראשון של 2024 דיווחה החברה על גידול של 34% בהכנסות,
ועל החזר השקעה (ROI) של פי 15 בקמפיינים מבוססי טסטמוניאלס.


אז מה אפשר ללמוד מזה?

גם אם אין לכם תקציב של מאנדיי – ההשקעה בסרטוני טסטמוניאלס או במילים אחרות ההשקעה בלקוחות הקיימים
הם כנראה הצעד השיווקי החכם ביותר שכל עסק יכול לעשות.
זכרו: כשאנחנו מדברים על זה זה שיווק, כשהלקוחות מדברים על זה זאת אמת!

ועוד משהו שניתן לקחת מהסיפור
אל תתביישו לדבר עם הלקוחות על מספרים
בעולם עסקי מדיד הלקוחות הבאים שלך רוצים לדעת ת’כלס
מה המוצר שלך יעשה עבורי.


רוצים עזרה בבנייה והפקה של סרטוני טסטמוניאלס ללקוחות בארץ ובחו”ל?
📩 דברו איתנו– נאנוק מתמחה בהפקת סרטוני טסטמוניאלס וסיפורי הצלחה בלוקיישן ובאופן דיגיטלי