וידאו לא טוב יגרום נזק לשיווק לעסק
וידאו אינפוגרפיקה

והרי החדשות:
וידאו כבר לא רק כובש את עולם השיווק ללקוחות (B2C) אלא גם את עולם השיווק לעסקים (B2B)
בתקופה האחרונה לינקדאין – הרשת החברתית לעסקים הצטרפה למהפכת הוידאו בדיגיטל
והחלה לקדם סרטונים הרבה יותר מכל תוכן אחר בפיד האורגני וגם בפרסומות ממומנות מבוססות וידאו.

הבוקר נתקלתי בוידאו אינפוגרפיקה מרתק שפורסם בבלוג הרשמי של לינקדאין 
על הרגלי הצפייה וההצלחה של סרטוני וידאו בעולמות השיווק (B2C ו-B2V)

“הוידאו ישלוט באינטרנט ועומד להיות המדיום העיקרי דרכו הגולשים עומדים לצרוך את המידע שלהם
כשהרשתות החברתיות הם מנוע ההפצה העיקרי של תכנים אלו” כך קובע הסקר

  • 80% מכל תעבורת האינטרנט שייכת היום לסרטוני וידאו
  • שתיים מתוך שלושה גולשים מעדיפים לצפות בסרטון וידאו בכדי ללמוד על מוצר
  • שלושה מתוך ארבעה גולשים מדווחים על כך שקיבלו את ההחלטה לרכוש/לא לרכוש בעקבות צפייה בסרטון וידאו
  • 7 מתוך עשרה אנשים דיווחו שהם רואים מותגים באור חיובי יותר בעקבות צפייה בסרטון שלהם
  • מודעות וידאו הן המוצר הפרסומי שגדל במהירות הגדולה ביותר

אבל וידאו זה לא העניין כו…לם עושים היום וידאו. חשוב שהוא יהיה טוב ומועיל לגולש
וידאו לא איכותי  טוען הסקר עלול לגרום נזק למותג ולמערכי השיווק:

  • שלושה מתוך חמישה נשאלים טענו שהחליטו לא לרכוש מוצר בעקבות צפייה בסרטון לא איכותי

מה הופך סרט לסרט לא אפקטיבי ואיך ניתן להמנע מזה:

  1. 37% טוענים שהסרט נכשל להסביר את המוצר/השירות בצורה בהירה מספיק
  2. 25% הסרט עצמו באיכות נמוכה
  3. 21% טענו שהסרט עצמו היה ארוך מידי
  4. 12% עיצוב לא איכותי של הסרט
  5. 5% אנימציה ברמה נמוכה
    (מסקנות אישיות שלי אחרי האינפוגרפיקה)וידאו איפוגרפיקה

 

אז מה אנחנו למדים מוידאו אינפוגרפיקה?

  1. שיווק בוידאו בלינקדאין כמו גם בפלטפורמות אחרות הוא אלמנטרי ואם אתם עדיין לא שם אתם נשארים מאחור!
  2. שלושת סוגי התוכן בעלי הפוטנציאל הויראלי הגדול ביותר הם תוכן הסברתי, בידורי ותוכן מעורר השראה.
    התוכן הנחות ביותר הוא סרטונים  מכירתיים ללא כל ערך – צרו סרטונים פשוטים בעלי ערך
  3. לא כל סרט מצליח!  סרט אפקטיבי וטוב הוא סרט ברור שמסביר את המוצר/השירות בצורה פשוטה וקלה.
    זה החלק הקשה ובזה חשוב להתמקד
  4. סרטים ארוכים מידי יפגעו במאמצי השיווק שלכם

 

שיווק נכון בוידאו בלינקדאין אינו זבנג וגמרנו, הוצאה של עשרות אלפי שקלים על סרט אחד
אלא אסטרטגיה שנתית ברורה
וכאן אנחנו בנאנוק יכולים לעזור

אז בין אם אתם רוצים ללמוד איך לעשות סרטונים מעולים לבד
ובין אם אתם מחפשים חברה שמתמחה בקידום המסר שלך בעזרת וידאו

הגעתם למקום הנכון

צרו קשר ונתחיל לעשות את זה נכון,
אסף חמץ
מנכ”ל
0773219090