מה מהפכני כל כך בפייסבוק? והאם אתם חלק מהמשחק

09 באוגוסט, 2021

מה מהפכני כל כך בפייסבוק והאם אתם חלק מהמשחק?

אני מזמין אותך לעצור שנייה מהמולת החיים
ולדבר על המקום בו אנחנו נמצאים
המקום בו רובנו מבזבזים את רב שעות היום

ואני כמובן מדבר על פייסבוק

מה מהפכני כל כך ברשת החברתית שכבשה את העולם לטוב/לרע

רשתות חברתיות היו לפניה מ- My Space, Youtube, ואפילו רשתות חברתיות ישראליות
דוגמת The marker cafe או מקושרים ז”ל.

גם קהילות היו לפניה למי שזוכר את ימי תפוז העליזים
ואפשרות לשתף ולעלות סרטונים, תמונות ושאר הגיגים למייל

כל זה כבר היה והשתמשנו בזה

אז מה המקום בו צוקרברג הצליח והאחרים נכשלו?

פייסבוק שהתחילה את דרכה בתור ‘The Facebook’
שאבה את השראתה מספרי המחזור שעושים בבית ספר בסוף כל שנה
והייתה הראשונה שביקשה שנעלה את תמונת הפרופיל האמיתית שלנו
ואז נספר את הסיפור הייחודי שלנו או העסק שלנו – אלא כללי המשחק

בעוד בכל הרשתות הישנות היה נהוג לעלות אווטרים/פרצופי קומיקס כתמונות פרופיל
כאן באה פייסבוק ואומרת קודם כל תעלה תמונת פנים (Face) ואז ספר את הסיפור שלך (Book)

עדיין, שנייה לפני 2020 כל כך הרבה עסקים לא חושפים את התמונה שלהם בפייסבוק
ומתחבאים מאחורי תמונות תינוקות,  נוף, הכלב, או הלוגו שלהם

אם אתם מאלה חשוב שתדעו שלושה דברים:

  1. הסיכוי להצלחה בפייסבוק ללא חשיפה הוא אפסי.
    יחס ההמרה (הקלקות, רכישות, תגובות) עולה בעשרות ומאות אחוזים עם תמונה/סרטון שלכם
    וכל ניסיון אחר לנצל את הרשת החברתית מבלי להיחשף יעלה לכם הון תועפות בקידום הממומן.
    אם החלטתם שלא לעשות זאת,  פייסבוק לא לכם וזה בסדר לא חייבים
    חפשו ערוצי שיווק אחרים

    2. ניתן להיגמל מביישנות ומפחד מצלמה.
    זאת לא גזירת גורל, ולא מכה משמיים וזה לא קורה רק לך
    למעשה, ‘ביישנות’ היא הגורם מספר אחד לפגיעה בעסקים ושכירים כאחד.

    בעשרים השנה האחרונות נתקלתי במאות בעלי עסקים ‘ביישנים’
    שבעזרת טיפול ואימון קצר היום מצמיחים את העסק בעזרת סרטונים
    שהם עושים בקלות ובכיף (כן כתבתי כיף).

    זה מה שהיה ליורם בעל חנות ג’ודאיקה מירושלים להגיד בנושא:

    כל אחד יכול (גם אתם באחריות!)

    אז גם את/ה סובל מ-‘ביישנות’ וחושש להצטלם
    הירשמו עכשיו  ל-‘סמינר האומץ’ 
    תיגמלו מהביישנות ב-8 ימים’ תצמיחו את העסק בפייסבוק בעזרת סרטוני וידאו.
    ותבינו איך לספר את הסיפור הייחודי של העסק שלכם בצורה שתגרום לאנשים להקליק וההצטרף אליכם
    בצורה הרבה יותר משכנעת מ- ‘גורדון אמר ש…..’

לחצו כאן והצטרפו  למחזור הקרוב של סמינר האומץ:

https://diy.nanook.co.il/omets

 

בכל שאלה בנוגע לסמינר מוזמנים לפנות אלי ל-0773219090
אסף חמץ