למה לא לצלם,לשגר ולשכוח – סיפורו של פסל דויד

09 באוגוסט, 2021

חמץ היקר, למה אתה חייב לסבך הכל? אם אני רגיל לדבר ועובר בסדר
למה לא לנצל את הפקק שאני עומד בו ללחוץ על הכפתור האדום – לצלם, לשגר ולשכוח?


אז למה אני ממליץ לעבוד דרך השיטה – לחשוב, לכתוב, לצלם , לערוך ולהפיץ במדויק
ולא רק ללחוץ על הכפתור האדום וללרלר את עצמך
ראשית – מתוך ניסיון של מאות סרטונים ומיליוני צפיות – השיטה עובדת

למה?

בו ואספר לכם את הסיפור של מיכאלאנג’לו ופסל דויד

האגדה אומרת שברגע שהגאון מיכאלאנג’לו הציג את פסל דויד
תושבי פירנצה נפעמו מהידיים של דויד -הדיוק, הורידים, המבנה של השרירים, הפוזיציה
הידיים של הפסל החדש הפכו לשיחת היום באיטליה כולה

יצא מיכאלאנג’לו באישון לילה מביתו וניפץ את הידיים של הפסל

כי כשאתה מתמקד בדבר אחד בלבד אתה מאבד את התמונה כולה

סרטון וידאו שיווקי שעובד עבורך הוא לא רק צילום נכון, מה אתה לובש או איך אתה נשמע
הוא החיבור בין כל המרכיבים לכדי יצירה אחת שלמה!

זאת הסיבה שהסיכוי לפגוע מסרטון ספונטני שאתה מצלם במהלך פקק, או בהליכה בפארק הוא מאוד קלוש
אם ניסית את זה אתה בטח כבר יודע

בכדי שסרט יעבוד כל המרכיבים צריכים לעבוד כמו תזמורת – בהרמוניה
אחרת זה סתם דל ואף אחד לא רוצה להשקיע 5 דק’ בצפייה במשהו דל

סרטון תדמית אפקטיבי הוא קודם כל סיפור חזק וממוקד

סיפור שחודר ללקוח ישר ללב ומניע אותו להצטרף ולדבר עליך.

ועוד משהו שחשוב לדעת, זה אף פעם לא נגמר בסרט אחד

שיווק אפקטיבי מתבצע ע”י העלאת תוכן ויז’ואלי רב ערך ובאופן קבוע לרשתות החברתיות

נאנוק מסבירה רעיונות גדולים בסרטים קצרים מ-2006

מאות סרטוני ההסברה והתדמית שיצרנו מסייעים ללקוחותינו למגנט את הקהל הנכון, לבסס אוטוריטה ולצמוח דרך וידאו

בתהליכי הליווי שאנחנו עורכים לעסקים וארגונים, אנחנו עוזרים לעסקים לבנות את הסיפור הנכון שיש לספר

למידע נוסף על הפקת סרטונים/תהליכי הליווי לבנית נוכחות דיגיטלית השאירו פרטים

אסף

פוסטים נוספים בנושא:

ניתוח הסרטון השיווקי המצליח בכל הזמנים


הסוד ליצירת תוכן ויראלי