5 השלבים להעברת מסר משכנע. שלב 1: הגיבור

07 במאי, 2022
הגיבור של הסיפור שלכם

מי הגיבור בסיפור העסקי שלך?

למעבר לדף המשימה לחצו כאן

כל סיפור זקוק לגיבור והגיבור אינו אתם!!! אז מי הוא או היא

ככל שתבינו יותר את הגיבור שלכם

ככל שתשימו את עצמכם בנעליים שלו/שלה כך הסיפור שלכם יהיה מדויק יותר כמו חץ בדרך למטרה

המטרה שלנו היא הגיבור/הגיבורה

או כפי שהפילוסוף השיווקי סת גודין טען:

“You can be seen until you learn to see” (Seth Godin)

לחצו כאן למעבר דף המשימה ורשמו מי הגיבור שלכם.

החלטה קטנה ששינתה את גורלה של עמותה מקצה לקצה

לפני כ-10 שנים כמה עמותה חדשה בישראל מידות שטענה שעמותות צריכות להתנהל בשקיפות כמו כל חברה עסקית אחרת.

הדבר יצר זעזוע ושנאה רבה בקרב אלפי העמותות בישראל (הלקוחות של מידות)

“אנחנו עוזרים לאלמנות, יתומים, ניצולי שואה ועניים אנחנו לא צריכים להתנהל כמו תנובה או כל חברה אחרת”

לצורך שינוי התפיסה החליטו במידות להזמין מאות מנהלי עמותות לכנס מיוחז בנושא

אנחנו הוזמנו להפיק עבורם את הסרט הפותח של הכנס.

בעלי העמותות הגיעו, אכלו, התקשקשו ואז התחיל הסרט וזיהיתי 450 מנהלים מזדקרים בכיסא באחת

את הסרט התחלנו במילים: “למי הייתם תורמים?” תוך שנייה הבינו בעלי העמותות

שהם לא הגיבורים של הסיפור אלא התורמים שלהם.

התורמים שלהם יבקשו מהם מחר דוחות שקיפות והם יהיו חייבים להתיישר.

תוך זמן קצר הפכה מידות מעמותה מוקצת לתו תקן של עולם העמותות הישראלי עם גיוס מיליוני דולרים בלקוחות ותורמים.

הבחירה הנכונה בגיבור הסיפור הובילה לשינוי של 180 מעלות בדרך שבא נתפסה העמותה.

לחצו לניתוח המלא של הסרט

לחצו כאן למעבר לשלב הבא

תעשו, תעשו, תעשו