האורך האידיאלי לסרטון שיווקי

21 במרץ, 2024
האורך האידיאלי לסרטון שיווקי

רינה ויסגלס חברה טוב וכותבת תוכן מחוננת שאלה אותי מה האורך האידיאלי לסרטון שיווק?


במילה אחת

תלוי!

בכמה מילים
האורך האידיאלי לסרטון שיווקי הוא המרחק הכי קצר שצריך לעבור כדי לספר את הסיפור ולשכנע את קהל היעד לפעול.

זאת יכולה להיות פרסומת טיקטוק/רילז או סטורי באורך של 15-60 שנ’

סרטון תדמית ללינקדאין/לפייסבוק (עד 3 דק’ בממוצע)
סרטון שיווקי לכנס (יכול להגיע ל-5 דק’)
או וולוג ביוטיוב בן 20 דק’

הכל תלוי במטרות השיווקיות שהוגדרו לסרטון

ובמקום בו הוא פוגש את קהל היעד שלך

לכן, מתוך ניסיון של למעלה מ-20 שנה בהפקת מאות סרטונים שיווקיים

שלושת השאלות הראשונות שאנחנו שואלים בכל תחילת פרויקט הן:

  • מי קהל היעד של הסרטון?
  • היכן הסרטון פוגש אותו?
  • מה הפעולה שהוא/היא צריכים לעשות בתם הצפייה?

רק אז נוכל לחשב את המרחק הקצר ביותר לספר את הסיפור שיוביל את קהל היעד לפעול
רק אז נדע מה האורך האידיאלי לסרטון שיווקי שלך?

למידע נוסף – השאירו פרטים 👇