כלים לסרט גיוס עובדים אפקטיבי ללא תקציבי עתק

20 בדצמבר, 2021
סרט גיוס עובדים

המרדף אחר עובדים חדשים לתעשיות ההיי-טק והסטארטאפים הגיע לנקודת רתיחה.

הרעב לעובדים טובים מעולם לא היה גדול כל כך וביחס ישיר – כך גם ההשקעה בהליך הגיוס שלהם.

אם פעם היו מסתפקים בהודעה לקונית בעמוד הדרושים היום אנחנו רואים חברות מפיקות סרטי גיוס עובדים ברמה שלא הייתה מביישת את הוליווד בכיכובם של כוכבי ארץ נהדרת.

פוסט זה לא מיועד לחברות אלו

הפוסט הזה מיועד לחברות שמעונינות לגייס עובדים

איך אין להם תקציבים של K80-100 ש”ח לגיוס טאלנט

כמה עצות להפקת סרט גיוס עובדים אפקטיבי:

  1. אל תתמקדו בשופוני תתמקדו במהות

    בספר ‘אדם מחפש משמעות’ מתאר הסופר את החיים כמסדרון ארוך וצר של סבל, הדבר היחיד שמסייע לנו לעבור אותו הוא המשמעות.
    אז אולי ‘סבל’ היא מילה קשה לעולמות ההיי טק הנוצצים אבל, רוצה לומר
    מעבר לתגמול הכספי, מה שמניע אותנו הוא המשמעות – ה-‘למה’

ה-‘למה’ ימגנט את העובד הבא שלך הרבה יותר מעוד פינת קפה מושקעת או בר משקאות בחמישי בערב

הפכו את ה-‘למה’ למרכז הסרט

הציגו את החזון שלכם כפי שאתם מציגים אותו בפני משקיעים

בסופו של יום מטרת הסרט היא לא לזכות בהכי הרבה לייקים או חשיפה בצינור (למרות שזה תמיד נחמד) אלא לקרב את העובדים שמתחברים למהות של הארגון.

2. צאו מהאוקינוס האדום

המאבק הקשה על כל מועמד ומועמד מחייב אותנו לצאת מהביצה הקטנה של הפרופיל הג’נרי

גילאי 20-30, יוצאי 8200

יש מספיק תפקידים בעולמות ההיי-טק שלא חייבים גאון במחשבים

יותר מזה, חברות ההיי-טק הגדולות כבר הבינו מזמן את הסוד של צמיחה מתוך גיוון של עובדים

במקרים רבים, הניסיון של עובד מבוגר עדיף על פני 1000 זאטוטים שעוד גרים עם ההורים ויעזבו בהזדמנות הראשונה

מלצרית לפעמים תעשה עבודת שירות לקוחות טוב יותר ממי שעשה זאת בשנים האחרונות

סרט גיוס עובדים מטרתו לגייס בני אדם לא תבניות – אין צורך לחשוב בתבניות

3. הפכו את העובדים לשגרירים

עובדים טובים מביאים עובדים טובים כמותם

במרבית החברות כבר פועלת תוכנית תגמול מוסדרת לעובדים שיגייסו עובד חדש

היום אני מציע לקחת את זה לשלב הבא.

בתקציב של השכרת טאלנט של ארץ נהדרת ליום צילום אחד (80-100k) ניתן לעשות

100 סרטונים שונים ל-100 עובדים שונים

חשבו על הכח של 100 סרטונים שונים שמופצים ע”י העובדים בפרופיל הלינקדין האישי שלהם

100 סרטונים ל-100 סיפורים לאנשים שמרכיבים את הארגון.

שום הוליווד לא תוכל לעמוד בעוצמה שכזאת!

נאנוק מדברים וידאו היא חברה המתמחה בסטוריטלינג ויזואלי ועומדת מאחורי מאות סרטוני תדמית, גיוס והסברה

לחברות מכל קצוות המשק.

למידע נוסף על שירותי ההפקה שלנו השאירו פרטים

אסף

פוסטים נוספים לקריאה:

ארבעה דברים שלמדתי מ-ג’ יפית

מה זה סטוריטלינג