סרטון תדמית

Store Next – איך הופכים מינימליזים ל- WOW

 

Store Next החברה המובילה בארץ לשירותי הספקה ומידע בעולם ה-B2B ביצעו מיתוג מחדש ולצורך כך ביקשו מאיתנו לייצר סרטון תדמית שיחשוף לראשונה בפני כל העובדים את הלוגו והשפה החדשה .

דרישות הלקוח היו לקחת את השפה המיתוגית המנימליסטית ולייצר מהם (איך לא) סרטון תדמית שכולו  WOW.

אז איך עושים את זה נכון- איך הופכים את המעט לוואוו גדול?

StoreNext מתמחה בפיתוח פתרונות טכנולוגיים וכלי מחקר מתקדמים מתוך מטרה להוביל קהיליות עסקיות לפעול בשקיפות ובאופן חכם יותר.

StoreNext הוקמה בשנת 1998 והינה כיום המובילה בתחומה בישראל. החברה מספקת קשת רחבה של שירותים ופתרונות מבוססי טכנולוגיה לאלפי חברות ובתי עסק בעולם ה-B2B , בשלושה תחומים מרכזיים:
סקירה וניתוח שוק מוצרי צריכה, ניהול תהליכי רכש ושרשרת הספקה ושירותי ניהול וקמעונאות.

ע”מ לייצר את ה- WOW הנדרש החלטנו לא לייצר סרט כרונולגי סטנדרטי שמציג בצורה ליניארית את העבר ההווה והעתיד אלא לייצר שיר, שיר שכולו מעבר בין מטפורות על המהות והחזון של Store next לעתיד.

כלומר, במקום להתעסק בעולם הגשמי ניסינו בסרטון התדמית הנ”ל להתעלות לרוחני והכל בשפת המיתוג המנימליסטית שנכנתה למותג ע”י סטודיו שלושת הדובים המצויינים.

קיווינו שעל ידי התעסקות בערכי המותג יבינו העובדים והלקוחות לא רק מה סטור נקסט עושים, אלא איך סטור נקסט רואה ומקרינה את עצמה לשאר העולם.

נשמח לשמוע מה דעתכם, האם סרטון התדמית שהפקנו יצר את אפקט ה- WOW הרצוי.

להזמנת סרט פשוט דברו אתנו ל-0773219090 או לחצו כאן

שלכם,

הנאנוקים

 

סרטון תדמית