להיות הקול של העסק שלך – יצירת פרסומות לאינסטגרם

להיות הקול של העסק שלך – יצירת פרסומות לאינסטגרם
מחשבות בעקבות שלושה סרטוני טיקטוק עם קריינית אחת
"קריינים גברים שומעים בפרסומות. קרייניות – שומעים במזכירות טלפוניות."
את המשפט הזה אמרה לי אבישג, הקריינית שעבדתי איתה השבוע.
זה התחיל בתור שיחה קלילה, ונגמר ביצירת 3 פרסומות לאינסטגרם שיצרנו יחד כדי להמחיש נקודה פשוטה:
קול. זה לא רק סאונד – זה מסר.
אבישג רצתה להציג את השירות שלה – יצירת הודעות קוליות מותאמות לעסקים.
מה שנקרא בשפה הפשוטה: "הודעת המתנה", אבל בגרסה אנושית, חכמה ומדויקת.
וכשהיא הקריינית – זה באמת נשמע אחרת.
לא אוטומטי, לא מונוטוני, לא גנרי.
זה נשמע כמו מישהי שיודעת בדיוק מה היא אומרת, ויותר מזה – איך להגיד את זה.
בחרנו לעשות את זה בטיקטוק, דווקא כי זה מקום שאנשים מדברים בו המון, אבל מקשיבים בו מעט.
והמטרה הייתה לגרום לאנשים לעצור לרגע ולשאול את עצמם:
איך העסק שלי נשמע כשאני לא שם?
למה זה חשוב במיוחד לעסקים קטנים?
לעסקים קטנים אין מוקד שירות לקוחות או משרד קבלה עם מזכירה.
הטלפון הנייד הוא שער הכניסה לעסק – ולעיתים, התחנה הראשונה (והיחידה) שהלקוח פוגש.
ולכן, הודעת המתנה מוקלטת היטב עם קריינות מקצועית היא לא גימיק – היא מיתוג.
היא יוצרת רושם של סדר, של נוכחות, של אכפתיות.
היא משדרת: "יש פה עסק רציני. גם אם לא עניתי – אני אתכם."
עבורי זו הייתה תזכורת קטנה לכך שמיתוג זה לא רק לוגו וצבעים.
מיתוג, זה גם קול.
ובמקרה של אבישג – זה קול שיודע לספר סיפור גם כשהוא רק אומר "שלום, הגעתם ל…"

לפרטים נוספים על חבילות הפרסומות לאינסטגרם, השאירו פרטים 👇