איך לבנות בנק של הוכחות חברתיות ביום אחד

איוריקה! גיליתי איך לבנות בנק של הוכחות חברתיות — ביום אחד. 🎯
כולנו כבר יודעים כמה סרטוני טסטמוניאלס הם כלי שיווקי חזק.
הם יוצרים אמון, מחזקים את המוניטין ומקצרים את מסלול המכירה.
המחקרים חד־משמעיים: שימוש חכם בטסטמוניאלס יכול להעלות את אחוזי הסגירה ביותר מ־40%.
אבל כאן מגיעה הבעיה:
איך מוצאים את האנשים הנכונים, משכנעים אותם להצטלם ומפיקים סרטונים מקצועיים — בלי להישחק?
אני יודע, כי בשנים האחרונות הפקנו במסגרת הטוסטר (זרוע הטסטמוניאלס של נאנוק) מאות סרטוני טסטמוניאלס ללקוחות B2B.
ותמיד נתקלנו באותה משוכה: להגיע לאנשים הנכונים בזמן הנכון, במקום הנכון.
ואז… כמו ארכימדס באמבטיה — זה היכה בי 💡
כנסים = מכרה זהב להוכחות חברתיות
בכנסים נמצאים כל האנשים שהכי חשוב להגיע אליהם:
לקוחות פוטנציאליים, דוברים, משקיעים, שותפים אסטרטגיים.
עד היום, חברות משקיעות הון עתק בשיווק כנסים, בגיוס האנשים הנכונים,
ובמקרה הטוב — יוצאות משם עם קליפ אווירה חביב שמקבל כמה לייקים בלינקדאין.
אבל אנחנו בטוסטר עושים את זה אחרת:
- יוצרים קשר מראש עם האנשים שהחברה רוצה לראיין
- מקימים אולפן מקצועי בתוך הכנס — שתי מצלמות, במאי, תאורה, סאונד
- וביום אחד, מפיקים עד 10 סרטוני טסטמוניאלס באיכות גבוהה
- התוצאה: בנק של הוכחות חברתיות שישרת אתכם לאורך שנים
במקום "עוד קליפ אווירה", אתם יוצאים עם נכס אמיתי.
משהו שמייצר אמון ומביא לקוחות חדשים — גם הרבה אחרי שהכנס נגמר.
מארגנים כנס מקצועי בקרוב?
השאירו פרטים ויחד נהפוך אותו לבנק שעובד עבורכם שנים