האם עדיין צריך סאונד בסרטונים שלכם? שיווק בפייסבוק באמצעות סרטונים

הנתון צועק מתוך הפיד: מעל ל-95% מהסרטונים בפייסבוק נצפים ללא הפעלת הסאונד

עולם סרטוני הוידאו משתנה ללא היכר ובקצב רצחני עם הפיכתה של פייסבוק לפלטפורמה המבוססת על סרטונים אי שם ב-2015
ומעבר לצפייה בטלפונים ניידים.

מסתבר שאנחנו (תושבי האינטרנט) עצלנים מידי בשביל להפוך את הנייד או להקליק עליו ולשמוע את הסאונד

התוצאות נכון לעכשיו הן מעבר לסרטונים ורטיקלים (עומדים) וסרטונים ללא סאונד
דוגמת הסרטונים שאנחנו מייצרים עבור ערוץ DOGTV

 

לא פשוטים חייו של איש שיווק בפייסבוק באמצעות סרטונים
שמידי יום רק מקטינים לו את הקופסא אליה הוא צריך לדחוס את המסר שלו

מה עושים?

הפתרון הפשוט הוא בואו נייצר את סרטוני הז'אנר מסוג 'חמשת דברים שלא ידעת על…'
בלי כל חשיבות למוזיקה ועם כותרות ענק
ומה אז?
אחרי שיצרנו 10,20 ו-50 סרטונים בסגנון

אני אומר בואו ניתן להם סיבה ללחוץ על המסך

במקום להרים ידיים ולזרום עם הזרם (דבר שאף פעם לא עבד בשבילי)
אני מבקש ממכם לא לוותר על הסאונד שהוא אקוטי להבנת הסיפור שלנו
וליצור סרט שהוא כל כך מעניין שיוביל אנשים ללחוץ עליו ולהקשיב לו

מה שאת/ה אומר חשוב !
המוזיקה שבחרתם לסרט חשובה ע"מ להבין אותו !

אל תוותרו, ותייצרו משהו שימשוך אנשים ללחוץ על המסך ואשכרה להקשיב לכם
בסופו של יום בשביל זה אנחנו כאן
המטרה של שיווק בפייסבוק באמצעות וידאו היא שיקשיבו לנו  (ולא רק יראו אותנו)

אז אולי מרבית האנשים ימשיכו לצפות בך בשקט
אבל מי שבאמת חשוב לך ילחץ ואשכרה יקשיב לך !

רוצים לעשות סרטון יחד שגם יקשיבו לכם ?

 

לחצו כאן והצטרפו למפגש האישי שלנו : 'עושים סרטון יחד'

רוצים ללמוד על שיווק בפייסבוק באמצעות סרטונים:

לחצו כאן ל-5 דרכים לאיך להגיע למקסימום צפיות בפייסבוק

לחצו כאן  ולמדו איך מוסיפים כותרות לסרטונים הפייסבוק שלכם

 

שתפו אותנו,

האם ויתרתם על סאונד בסרטוני הפייסבוק שלכם?
או אתם עדיין רוצים שיקשיבו לכם

אסף חמץ והנאנוקים