what?

Web-Theraphy היא סדרת הווידאו הטובה ביותר ברשת לשנת 2008 לפחות ע”פ אנשי ה-webbie awards היוקרתי. 

הסדרה (כ-7 דק’ לפרק) מספר את סיפורה של פיונה וואלס- פסיכולוגית שהחליטה שהטיפולים הרגילים בני ה- 50 דק’ הם לרוב רק בלה בלה בלה שלא מוביל לשום מקום וע”מ ליצור התקדמות משמעותית צריך לקצר את זמן הטיפול ל-3 דק’ בלבד. 3 דקות שמתבצעות,איך לא,  online בעזרת  ה-web-cam

 web theraphy  היא ‘בטיפול’ על אקסטזי-  היא מצחיקה, שנונה, פשוטה לעשייה , היא בית ספר לתסריטאות ומשחק.

web theraphy היא סטירה גאונית שצוחקת בעיקר עלינו. אנחנו שמאמינים שאם נושיב את מנחם בן מול פסיכיאטר למשך חצי שעה (לא כולל פרסומות) נפצח את נפשו החולה ונחדור לחדרי ליבו. אנחנו שחיים בים של אניפורמציה שנאנסת לתוך sms, טוויט או פרסומת חסות. 

who?

פיונה וואלס היא ליסה קודרו- פיבי מ-‘חברים’ שגם חתומה על יצירת הסדרה כולה (איך יצא שדווקא פיבי מסתמנת כדבר המוכשר ביותר שיצא מחברים).

בדומה לסדרה הטלוויזיונית שיצרה  ‘קמבק’ (‘קמבק’ עוקבת אחר חייה של כוכבת לשעבר המנסה לעשות את הקמבק בעזרת סדרת ריאליטי שעוקבת אחריה 24/7) גם web therapy שולחת חצים לעבר תרבות האינסטנט שצמחה במחוזותינו בשנים האחרונות.

where?

 את web therapy כמו עוד סדרות רשת מצוינות אפשר למצוא ב-L-STUDIO.

L-Studio  הוא אתר תוכן וידאו של המכונית lexus. כמו ה- lexus גם סדרות הוידאו באתר ממוקצעות, מושקעות, מאתגרות את הדמיון ושואפות לשלמות.

בניגוד לאתרים שיווקים דומים בארץ ב-lstudio החליטו להצניע את הלוגו ולא לשדר באתר את פרסומות המכונית.

 מה שכן יש באתר זה תוכן וידאו איכותי שמתאים לערכי המותג. (סדרות, סרטים קצרים, כתבות דוקומנטריות) .

 לקסוס מודעת מחד לאנטיגוניזים שפרסומת מיצרת אצל הצופים ומאידך לכוח העצום של תוכן וידאו איכותי שיסחוף אחריו עוד ועוד אנשים.

קשה להאמין אבל בניגוד לדעה הרווחת בלקסוס ככל הנראה מאמינים שמולם עומד קהל אינטיליגנטי (רחמנה ניצלן).

דוגמא לתוכן שיווקי נכון אפשר לראות בסדרה דוקומנטרית שמפגישה אומנים מהשורה הראשונה עם שלד הלקסוס.

תבלו,