סקר חדש קובע- הוידאו ניצח ובגדול

 

והרי החדשות, סקר חדש, מקיף הגדול והראשון בתחומו בישראל שהתפרסם ב- The marker (קליק לכתבה) ב-25.06.19

קובע חד משמעית:
הוידאו ניצח ובגדול:
” כמעט 70% מתקציבי הפרסום בישראל מוגשים במסגרת תוכן וידאו:
47% טלוויזיה, 20% וידאו דיגיטלי ו-2% קולנוע”

שנתיים לאחר שמארק צוקרברג הכריז על הוידאו כמהפכה בסדר גודל של מהפכת המובייל
ועל הפלטפורמות שברשותו (פייסבוק, אינסטגרם) כפלטפורמות מבוססות וידאו

שוק הפרסום המקומי מיישר קו ומקדיש את מרבית התקציבים שלו לפרסום בסרטוני וידאו
אם את/ה עדיין לא שם אתם מאחור!

ומה עוד עולה מהנתונים:

  1. יוטיוב לפני פייסבוק
    מרבית התקצוב לפרסומות מופנה ליוטיוב הסיבה לכך לדעתי
    שתצורת הפרסום ביוטיוב דומה מאוד לפרסום המסורתי הטלויזיוני
    ומאפשר למפרס להגיע למס’ צפיות גבוה מאוד בעלות נמוכה בעוד
    שפייסבוק המשחק הקבוע יותר הוא מעורבות וטרגוט מדויק ונכון יותר של קהל היעד.
  2. במשרדי הפרסום הטלוויזיה עדיין שולטת
    משרדי הפרסום אוהבים את התקציבים והמספרים הגדולים שהם יכולים למצוא רק בטלוויזיה
    מה שמדגיש שהפרסום המסורתי עדיין חושב במושגים של העולם הישן
    כלומר ‘הפרעה’ בואו ניצור משהו שיפריע להמון אנשים בזמן קצר
    בניגוד ל-‘דו שיח’ של השיווק בעולם החדש שדורש הרבה יותר השקעה בתקציב נמוך יותר
  3. הפרסום בוידאו בידיגטל גדול הרבה יותר מכל תצורת פרסום אחרת : טקסט/תמונה

בעוד 19.5% מסה”כ כל הפרסום מופנה לפרסום וידאו בדיגיטל רק 16% מופנה לפרסום שאינו וידאו בדיגיטל.

עכשיו כבר כולם יודעים, האינטרנט, המובייל, הגולשים והלקוחות שלכם
מעדיפים לצפות בסרטוני וידאו הרבה יותר מכל תוכן אחר
באיזה שפה אתם מעוניינים לדבר אתם?

לצפייה בסרטונים שלנו לחצו כאן

להזמנת סרט התקשרו

0773219090