איך להפוך סרטון שיווקי לסרטון ויראלי

 

בעוד שמחירי המדיה הולכים וגדלים
הפקת סרטון שיווקי שיהפוך לויראלי היא חלומו של כל סמנכ”ל שיווק או מנהל עסק
הרי מי לא רוצה להתהדר בקמפיין בסגנון old spice ודומיו.

אך לצד הפוטנציאל העצום טמון כאן חשש מובן לפגיעה בהרכי המותג
איך איך עושים את זה נכון?

מה הנוסחה להפוך סרטון שיווקי לסרטון ויראלי? 

Tubemogul (גוף המחקר הגדול ביותר לסרטוני וידאו ברשת) חקרו את התנהגות הגולשים
בעת צפייה בעשרות אלפי קטעי וידאו ברשת-ע”מ למצוא את ‘הנוסחה’ המושלמת להפקת סרטון שיווקי ויראלי שישרוף את הרשת

ולהלן הנוסחה הסודית:

50C + .15M + .20T + .15P = 100% Success

ועכשיו להסברים

1. 50C=CONTENT AND PRODUCTION

תוכן רבותי תוכן
החלק החשוב ביותר בכל סרט גם בסרטון שיווקי הוא הסיפור
או במונחים פרסומיים הפיצוח הקריאטיבי.
וכשאנו מדברים על סרטונים ויראלים אנחנו מכוונים לפיצוח גאוני, מפתיע ופורץ דרך.

סיפור לא טוב יוביל לקמפיין ויראלי כושל ללא קשר בכמות התקציב שנשפוך על הפצה.

ומה חברי tubmogul טוענים שהולך

א. הומור:
 סרטים מצחיקים מצליחים הרבה יותר ברשת.
בכלל, הסובלנות הקצרה של הגולש מקשה עלינו לפתח דרמה שתחבר אותו לדמויות מורכבות, אל הצחוק נתחבר מהר הרבה יותר.
(זה לא אומר שאי אפשר לעשות סרטונים דרמטיים/מרגשים הדרך אל הצחוק פשוט קצרה יותר)

ב. סרטים קיצוניים
ילד בלי שיניים, קפיצה מטורפת ממטוס בלי טייס או שאר הדברים הקיצוניים שלעולם לא נראה בטלוויזיה
ונשמח מאוד להעביר לחברים ברשת.
אם זה מתאים לערכי המותג שלך, ההמלצה שלנו- עוף על זה גם בסרטון השיווקי שלך

ג. שימוש בסלבס

ד. פספוסים, פציעות ושאר מחלות שאיזה כיף שלא קרו לנו

2. 15M=METADATA

תגים, כותרת הסרטון, תיאור הסרטון,
הטקסטים שאנו מצרפים לסרטון יעזרו לקהל היעד הרצוי להגיע לסרטון שלנו.

3.  20T=THUMBNAIL

ה-thumb הנה התמונה הראשונה שמופיע כאשר מגיעים לסרטון הוידאו שלך- התמונה שמייצגת את הסרט

על פי תמונה זו יחליט הגולש האם לצפות בסרטון או לדלג הלאה.היום, כל אתרי הווידאו מציעים לך לבחור פריים אחד ממס’ פריימים מתוך הסרט וחלק מהאתרים מאפשרים לך להעלות תמונה חיצונית. הבחירה ב-THUMB המושך ביותר היא הכרחית. שווה לחשוב עליה עוד בשלב הצילומים.

4.  15P= PROMOTION

ההפצה הישנה והטובה- מיילים, face book, twitter, פורומים, בלוגים וכל כלי web2 אפשרי שיאפשרו לכם להגיע למקסימום אנשים במינימום זמן.
וחשוב מכך, מובילי דעה.
מי האנשים שייסעו את המסר שלכם לעולם כולו?
חשבו עליהם כבר בחשיבה בתחילת הסרט

לצפייה בסרטונים שלנו לחצו כאן 

להפקת סרטון שיווק ויראלי דברו איתנו,

0773219091