א. דרוש גוף של גבר


במדינה בה כל הפרסומות והקמפיינים האינטראקטיבים נראים, נשמעים, ומריחים אותו הדבר  מספיקה רק  קצת יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה שתגרום לי לסובב את הראש.

הקמפיין הויראלי החדש (והמצוין) של חב’ DIESEL לקסדה החדשה שלהם (גם אני לא ידעתי שהם מוכרים קסדות) חושף את סיפורו הנוגע ללב של Quique – הנער הארגנטיאי שנולד ללא גוף.

בסרטון ויראלי שבנוי כמו כתבת כלבוטק (כולל קריינות רפי גינת), פעילות אינטראקטיבית שמבקשת מהגולשים לשלוח תמונות גוף שלהם ומיניסייט בסיסי ונחמד שמלווה את כל הפעילות (קליק למיניסייט) הצליחו ב-diesel לייצר קמפיין ויראלי מרענן וזול יחסית שהגיע ל-500,000 גולשים  ברשת תוך מס’ שבועות.

שאפו…

ב. Mac Vs Pc

windows7 יצא לשוק (קליק לפוסט שסוקר את הקמפיין הויראלי של מיקרוסופט)

לכבוד ההשקה החדשה יצאה המתחרה הנצחית APPLE בסרטון ויראלי נוסף מסדרת הקאלט mac vs pc.

הפעם מתעסקים בהבטחות שלא קוימו

ג. MAD MEN-HAPPY MEN

רחוב סומסום (יש דבר כזה) בהומאז’ מקסים לסדרת המופת ‘MAD MAN’

בלי סיגריות, תככים וזיונים מהצד אבל אם מסר נכון ופשוט ששווה שכולנו נשנן אותו:

מוכרחים להיות שמח”

רק שמחה ואושר,
הנאנוקים

<object width=”425″ height=”344″><param name=”movie” value=”https://www.youtube.com/v/geYaJzca7TM&hl=en&fs=1&rel=0″></param><param name=”allowFullScreen” value=”true”></param><param name=”allowscriptaccess” value=”always”></param><embed src=”https://www.youtube.com/v/geYaJzca7TM&hl=en&fs=1&rel=0″ type=”application/x-shockwave-flash” allowscriptaccess=”always” allowfullscreen=”true” width=”425″ height=”344″></embed></object>