בבניה של קונפסט ויראלי אתה תמיד נתקל בשאלה הגורלית האם להזכיר את הבעיה  ולהפוך אותה לנושא המרכזי בסרטון או להתעלם ממנה?

למשל,  אם היו מבקשים ממכם לבנות קמפיין לעידוד התיירות בירושלים האם הייתם מזכירים את המצב הביטחוני או מתעלמים ממנו בכל מחיר?

הזכרת הבעיה יכולה להרתיע אנשים בעוד התעלמות מוחלטת עלולה ליצר קמפיין תלוש מהמציאות שלא יצליח להניע את קהל היעד שלנו. 

בעיר ההימורים LAS VEGAS שסובלת קשות מהמשבר הכלכלי החליטו דווקא להתמקד בבעיה. 

לשיפוטכם: