סרטונים בתחום הרפואה – Medical Animation: מיזם בתחום הרפואה והתרופות

 

אתה יוצא מביקור רופא. הרגע הודיעו לך שאתה סובל ממחלה בעל שם לטיני ארוך ולא מובן. מה אתה עושה?

לוקח את הטלפון הנייד, מקליד את שם המחלה בגוגל כמובן ומקבל עשרות תוצאות רלוונטיות. על איזה קישור תלחץ? טקסט או סרט?

ההיגיון אומר, שהגולש יעדיף לראות סרט שיסביר לו בשתי דקות בדיוק מה המחלה, הסימפטומים, ומהו הטיפול ודרכי ההימנעות, על פני טקסט מורכב וארוך אך לא רק ההיגיון תומך בזה.

Bytemobile Mobile Analytics Report מצא ב-2013 שיותר מ-50% מכל הטראפיק במובייל ובמכשירים הניידים שייכים לסרטים ו- Cisco טוענים שאוכלוסיית הצופים בסרטי וידאו תכפיל את עצמה ב-2016 ותגיע ל-1.5 מיליארד משתמשים.

אלו רק שתיים מהסיבות שגוגל ופייסבוק מעדיפות לקדם סרטי וידאו על פני כל תוכן אחר, ומרבית הסיכויים הוא שתלחץ על סרט הוידאו שיסביר לך בדיוק ממה אתה סובל.

ד”ר ספי ומר. חמץ הוא מיזם בתחום התרופות שמציע אינדקס סרטים בסגנון Kiss המסבירים מחלות בצורה פשוטה, עניינית ומובנת לכל אדם, ובכך למעשה מייצר Win Win ללקוח ולגולשים – גם תוכן איכותי שמתאים בדיוק לגולשים ומעניק להם ערך מוסך ברור וגם חשיפה וטראפיק ללקוח.

המיזם מתאים לחברות תרופות, פורטלים בתחום הרפואה ומכשור רפואי שמעוניינים לייצר תוכן איכותי ומבוקש לגולשים ובכך לזכות בקידום אורגני במנועי חיפוש ולמשוך טראפיק מדויק אל תוך האתר שלהם.

אנחנו מאמינים גדולים בצורך לאינדקס ברור ומובן באחד הנושאים החשובים לגולשים, אך על מנת שיצליח אנחנו זקוקים לעזרתכם:

בימים אלה אנחנו מתחילים בשיווק המיזם ולצורך כך נשמח לחיבור למנהלי שיווק בתחום חברות התרופות, הרפואה או כל מי שיכול להנות מהיתרונות האדירים של סרטי קיס ברשת.

תודה מראש,

הנאנוקים

אינדקס סרטים