איך מרתקים את הצופה ושוברים את מחסום שלוש שניות בפייסבוק- שיווק בפייסבוק

שיחה עם דר' יניב זייד

השניות הראשונות בכל סרטון הן קריטיות !
זה בדיוק מרחב הזמן שהגולש מעניק לנו ע"מ להבין אם הוא נשאר לראות את הסרטון שלנו או ממשיך הלאה.
בפייסבוק גרוע הרבה יותר כי אחוזי הנטישה ברשת החברתית הם מטורפים (90% נוטשים ב-5 השניות הראשונות)

אך איך עושים שיווק בפייסבוק נכון?
בסרט הבא דר' יניב זייד ועבדכם הנאמן מלמדים כיצד לפתוח את הסרטון  כך שהצופה יישאר אתכם עד הסוף ומעבר לכך :

הנוסחה היא פשוטה ומורכבת משלושה שאלות:

מי, מה למה

1. 'אהלן,  קוראים לי אסף חמץ מנאנוק מדברים וידאו ואני כאן בכדי להגדיל לכם את העסק עם סרטוני וידאו '

בעולם הקולנוע קוראים לזה – אקספוזיציה
כלומר, להסביר לצופה היכן הוא נמצא ומי הגיבורים העיקריים בסרט

2. 'היום אנחנו נדבר על איך שוברים את מחסום השלוש שניות בסרטים שלכם' 

הצופה אינו בלש – אם תוך 5 שנ' לא תסבירו לו  מי אתם ועל מה הסרט
הוא לא יישאר בסביבה ע"מ לפענח את זה לבד
בשפה המקצועית קוראים לזה Premis- מה הנחת היסוד לסרט שלך

3. 'מחקרים מוכיחים ש-3 שניות זה זמן החסד שהגולש נותן לנו לפני שהוא גולל הלאה…
אז איך בכל זאת נייצר סרטים שיגרמו לו להישאר לאורך כל הסרטון ואף יותר מי זה?'

לפני שרצים על הפתרון חשוב להסביר לגולש איזו בעיה אנחנו עומדים לפתור יחד
כך הוא מבין את הערך שהוא עומד לקבל מהסרטון שלנו.

וטיפ נוסף עלי  🙂

חשבו היכן אתם הולכים להקרין את הסרט
בכל פלטפורמה אתם עומדים לפגוש את הגולש במצב אחר
כשמדובר בשיווק בפייסבוק לדוגמה היינו ממליצים על סרטונים קצרים יותר המשלבים כותרות גדולות
ביוטיוב כבר אפשר להרחיב טיפה יותר מאחר וזאת פלטפורמה אליה הגיע הגולש מראש בכדי לצפות בסרטים.

 

שתפו אותנו,
מה הייתם רוצים לדעת עוד על שיווק בווידאו
וצאו לעשות !

בהצלחה,

אסף חמץ והנאנוקים

איזו מצלמת וידאו לקנות

Comments

comments