מה הלקוחות שלך רוצים לראות- תאוריית הזנב הארוך

YoutubeMania- שיעור ראשון

yt

תודה רבה שנרשמת ואיזה כיף לנו שאת/ה כאן.

אני לא מכיר אותך, אבל עצם זה שאת/ה קוראים שורות אלה ברור לי שאתם מעוניינים לייצר יתרון משמעותי לעסק שלכם, להיות ייחודיים ולהתחיל להגדיל את העסק בעזרת סרטוני ווידאו.

אז קודם כל יש לי בשורה עבורך, הגעתם למקום הנכון 🙂

ברגע זה אנחנו מתחילים את המסע המשותף שלנו לכיבוש המקום הראשון בטלוויזיה הגדולה בעולם,
מנוע החיפוש השני בגודלו באינטרנט והמקום אליו הלקוחות שלך הולכים ע”מ לראות סרטונים- YouTube.

בשלושת השיעורים הקרובים אנחנו עומדים לחשוף בפניך את קצה המזלג
של אוקיינוס האפשרויות שהפלטפורמה מאפשרת לך,
אפשרויות ש-95% מעסקים שכמותך לא מנצלים
ובכל למעשה להעניק לך יתרון משמעותי ע”פ המתחרים ויכולת לבנות נכס דיגיטלי מניב ביוטיוב.

כיוצר ויוטיובר שעומר מאחורי מאות סרטונים אני יכול להבטיח לך
שאין עוד פלטפורמה באינטרנט שיכולה להפוך אנשים אנונימיים לכוכבים בתחומם דוגמת האינטרנט.

אז לפני שאני מתחיל להתייפח כאן מהתרגשות ולהרטיב את כל הנייר
הגיע הזמן לגרד טיפונת את היו-טיוב ולגלות מה אפשר ללמוד על הקהל שלך משני קליקים בלבד
וגם נלמד על מושג ‘הזנב הארוך’ -אחד המושגים החשובים בהבנת מנועי החיפוש.

צפייה נעימה,
אסף חמץ והנאנוקים

לפרטים נוספים על הקורס המלא לחצו כאן 

אז מה זה  תאוריית הזנב הארוך?

תאוריית הזנב הארוך

ע”מ להבין את הזנב הארוך (ה-Long Tail) אנו צריכים להבין את הבסיס של מע’ הפרסום של גוגל ויו-טיוב.
גוגל ויו-טיוב עובדים למעשה בשיטה של מכרז על מילים.
אם לדוגמה 1000 מעוניינים להופיע ראשונים בתוצאות החיפוש תחת המילה ‘מטבחים’
גוגל יציב בראש תוצאות החיפוש את בעל העסק שנתן את ההצעה (ה-BId) הגבוהה ביותר.

נאמר שאני רופא שיניים חיפאי  שמעוניין לקדם את עצמי ביו טיוב ובגוגל

אני יכול לרדוף אחרי המילה ‘רופא שיניים’ במקרה זה המחיר יהיה גבוה מאוד מאחר וישנם המון רופאי שיניים
או אני יכול לרדוף אחרי המילה ‘רופא שיניים בחיפה’ במקרה זה המחיר יהיה נמוך משמעותית מאחר ויש פחות תחרות ויחד עם זה התוצאות יהיו רלוונטיות וממוקדות עבורי הרבה יותר.
כי הזקוקים לרפואת שיניים בתל אביב ובבאר שבע אינם רלוונטיים לי, אני מחפש את הלקוחות שקרובים אלי לקליניקה ובמקרה זה חיפאים.

אז מה הזנב הארוך שלכם?
רשמו עד 10 מילות חיפוש רלוונטיות לכם ושתפו אותי בתגובות.

במהלך הקורס YOuTubemania נמשיך ונעמיק בנושא חקר מילות המפתח הן בחיפוש האורגני והן בחיפוש הממומן
לפרטים נוספים על הקורס לחצו כאן או על התמונה

קורס אינטרנטי יוטיוב

נפגש בשיעור הבא בעוד יומיים,

אסף

דברו אתנו